Update naar 8.1 mislukt: moet niet-bestaande app verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemiss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2014
Hoi allemaal,
Ik heb onlangs mijn pc geupgrade van windows 7 naar 8. Ik hoopte dat een paar kleine probleempjes dan ook meteen verholpen zouden zijn, maar dat bleek niet zo te zijn. En erger nog: ik heb er allemaal nieuwe voor in de plaats gekregen. Zo schakelt AVG zich elke keer uit en krijg ik daar weer irritante meldingen van.

Maar waar het nu om gaat is het volgende: ik wil 8.1 installeren, maar hij blijft zeggen dat ik eerst de app Avira Antivir moest verwijderen. Nu staat die app helemaal niet in het overzicht. Ook niet bij configuratiescherm > programma's. In een ver verleden heb ik hem wel eens gebruikt, maar daarna weer verwijderd. Ik heb hem zelfs nog een keer geïnstalleerd om hem daarna te verwijderen, maar hij blijft maar op die foutmelding hangen. Heel irritant. Weet iemand een oplossing?

Naamloos.png

Deze. Je kunt ook nergens op doorklikken. Alleen op 'onderbreken' en dan zelf in de applijst zoeken (waar hij dus niet in staat).

Zal geheid nog wel iets van staan (vermoedelijk in de registry).
hier staan tools, waarvan ik denk aan Avira RegistryCleaner als tool die je mogelijk vooruit helpt.

Tijs.

Even avira verwijderen en dan updaten naar 8.1, en dan avira weer downloaden al geprobeerd?

Zal geheid nog wel iets van staan (vermoedelijk in de registry).
hier staan tools, waarvan ik denk aan Avira RegistryCleaner als tool die je mogelijk vooruit helpt.

Tijs.

Thanks! Ik heb met een onderhoudsprogrammaatje van AVG alle fouten in het register etc gerepareerd en daarna wou ie gewoon updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan