BluetoothUSB
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 aug 2010
Hallo mensen,
Windows 8.1 is uit! Jeej!
Helaas minder "jeej" voor mij, ik kan deze update niet vinden in de store.
Ook als ik hem via de microsoft website start (hij start dan de win8store op) gaat hij niet naar deze update.
Ik heb mijn windows 8 vorig jaar gekocht via slim.nl, dat is een website speciaal voor studenten.
Deze versie kwam op een CD en er zat een code bij die ik handmatig moest invoeren.
Ik heb verder geen verstand wat voor code dit precies is: maar op de windows site staat het volgende:
Ik beschik over windows 8 pro, maar ik weet dus niet wat voor code dit is..
Ook weet ik dat erwat problemen zijn geweest met deze update en dat hij vertraagd kan zijn, toch wil ik hem graag binnenhalen, als dat mogelijk is. Weet iemand of ik kan updaten, en zo ja, hoe?
Bedankt
Windows 8.1 is uit! Jeej!
Helaas minder "jeej" voor mij, ik kan deze update niet vinden in de store.
Ook als ik hem via de microsoft website start (hij start dan de win8store op) gaat hij niet naar deze update.
Ik heb mijn windows 8 vorig jaar gekocht via slim.nl, dat is een website speciaal voor studenten.
Deze versie kwam op een CD en er zat een code bij die ik handmatig moest invoeren.
Ik heb verder geen verstand wat voor code dit precies is: maar op de windows site staat het volgende:
Sommige edities van Windows 8 bieden geen ondersteuning voor de gratis update naar Windows 8.1. Dit zijn onder andere:
Windows 8 Enterprise
Edities van Windows 8 Pro die door bedrijven zijn geïnstalleerd via KMS-activering
Edities van Windows 8 die zijn geïnstalleerd met behulp van een MSDN ISO-bestand en die zijn geactiveerd met meerdere activeringssleutels
Ik beschik over windows 8 pro, maar ik weet dus niet wat voor code dit is..
Ook weet ik dat erwat problemen zijn geweest met deze update en dat hij vertraagd kan zijn, toch wil ik hem graag binnenhalen, als dat mogelijk is. Weet iemand of ik kan updaten, en zo ja, hoe?
Bedankt