update naar w10

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo,
ik heb bericht ontvangen om de gratis windows 10 te reserveren, heb ik dus ook gedaan,
maar ik heb nu gehoord van kennis dat de update naar windows 10 beter te installeren is over een schone w8, w8.1 of w7, anders zouden de reeds geinstalleerde programmas niet optimaal werken,
kan dit kloppen ?

Hallo Jobo,

Opzich begrijp ik wel van die kennis dat er programma's niet optimaal kunnen werken. Dat is ook zo afhankelijk van hoe oud de software is. Programma's die op windows 8 werken zouden in principe ook wel op Windows 10 moeten kunnen werken. Als je een schone upgrade kunt doorvoeren is dat zeker verstandiger, maar ik zelf zou ik gewoon upgraden afhankelijk van welke applicaties/OS je draait. Welk besturingssysteem draai je op dit moment?

Koffiewafel

Staat in de windows 7 sectie.........

Maare, waarom mensen allerlei dingen verzinnen?
Denkelijk om interessant over te komen.
Er zullen maar weinig programma's zijn die nu onder W7 werken en niet meer onder W10 en dat is ook weer altijd aan te passen.

Staat in de windows 7 sectie.........

Maare, waarom mensen allerlei dingen verzinnen?
Denkelijk om interessant over te komen.
Er zullen maar weinig programma's zijn die nu onder W7 werken en niet meer onder W10 en dat is ook weer altijd aan te passen.

Je hebt gelijk. Mijn fout.

ik werk met Windows 7 home premium met sp1
de programmas die ik gebruik in W7 werken ook in W8.1,
zoals bv PSP X6, Davi-cash 2000, StudioWebdesign 5, Open Office4.1, Eset 2015 NOD32, Glary Utilities, Malwarebytes, Ashampoo 2015,
hoop dat deze dan ook werken in W10;

systeem.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan