update naar win8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

thom1000345

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
hoi,

een tijdje terug heb ik de update naar windows 8.1 uitgeschakelt omdat er toen geen drivers waren voor mijn computer.
nu deze er wel zijn en omdat de update naar windows 10 er is, wil ik mijn computer wel updaten naar 8.1.
het probleem is dat ik niet meer weet hoe ik deze update heb uitgeschakeld. ik heb op het internet al gezocht naar manieren om de update uit te schakelen en dit ongedaan maken maar ook dit heeft geen resultaat.
heeft een van jullie misschien een oplossing?

mvg Thom

Als je je automatische updates inschakelt in je configuratiescherm, wordt de update naar win 8.1 via windows updates uitgevoerd.

nee helaas, ik heb er toen best wel veel moeite voor gedaan om deze update uit te schakelen.
de automatische updates staan aan. ik heb toen wat instellingen verandert bij regedit, maar deze zijn alweer terug gezet.
ook heb ik de benodigde updates verwijdert maar ook deze zijn weer geinstalleerd.

Windows 10 is vanaf vandaag al te reserveren, maar pas daadwerkelijk te downloaden vanaf 29 juli 2015. Alle verdere updates zijn dan gratis. Je moet Windows 8.1 of Windows 7 hebben om Windows 10 te kunnen installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan