update NAV

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigma

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Berichten
3.090
Mijn NAV doet zijn updates sinds kort ook niet meer automatisch. Heb het idee dat mogelijk spybot of spyblaster iets geblokt heeft. Heeft iemand een suggestie.

Mvg Sigma
 
Kijk eens in NAV zelf of de instellingen nog goed staan.
 
Hoe weet je dit?
welke versie van NAV heb je?
 
Laatst bewerkt:
2003
Je vroeg me toch te controleren of live update aan stond.
Nu die staat aan.

Mvg Sigma
 
Geplaatst door sigma
Je vroeg me toch te controleren of live update aan stond.
Nu die staat aan.
Nu staat dus je automatische liveupdate aan begrijp ik?
 
Nu staat hij aan en hij stond ook al aan.
Dit had ik natuurlijk ook al eerder gecontroleerd vandaar dat ik me afvraag of het probleem misschien door spybot of spyblaster veroorzaakt wordt of misschien wel Adaware.

Mvg Sigma
 
Hoe ben je daar achter gekomen?
Krijg je geen melding meer?
Werkt liveupdate wel handmatig?
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met hoe ben je daar achter gekomen?
Ben het spoor even bijster.
Welke melding heb je het over?
Tav NAV viel me op dat hij inderdaad geen meldingen meer gaf en toen ik ging kijken had hij ongeveer twee en halve week geen update gedaan. Dit was twee weken terug. Nu moet ik iedere keer zelf kijken of er een update is want hij doet het nog steeds niet automatisch ondanks dat alles goed staat.
tav de andere genoemde programma's heb ik geen meldingen gekregen maar vraag ik af of het probleem mischien door een van deze veroorzaakt wordt.

Mvg Sigma
 
Heb ze bekeken en uitgevoerd voorzover van toepassing, maar ik had geen blanko pasword en de meest recente liveupdate van Norton was al geinstalleerd. Nu is het een kwestie van afwachten.

Ik denk echter dat het probleem nog steeds bestaat.

Mvg Sigma
 
Mischien dat Saldos nog ff naar je probleem kijkt.
Ik zou het ff niet meer weten.
 
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Mvg Sigma
 
Ik lees links en rechts weleens, dat na een update van Windows, de liveupdate van Norton niet meer werkt.
Probleem kan worden verholpen door NAV te verwijderen en hierna weer opnieuw te installeren.
Heb je dit al geprobeerd??
 
sigma,

vergeet niet dat de updates op de site van symantec er altijd eerder zijn (soms wel 6 dagen zelfs) dan de updates via automatic liveupdate.

Als je dat al wist dan lost dit vaak het probleem op:

Ga naar de configuratiescherm-software en verwijder daar liveupdate. Download en installeer liveupdate daarna vanaf hier weer:

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/liveupdate/lusetup.exe

restart de pc en dan zou alles in orde moeten zijn.

Als het dan nog steeds niet werkt, doe dan alles wat er in het eerste artikel staat die crash gepost heeft.
 
Heb het uitgevoerd.
Gedeinstalleerd en opnieuw erop gezet.
Nu maar afwachten wat er gebeurd.

Bedankt Sigma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan