Mijn abonnement bij NIS 2003 is verlopen. Ik heb geld overgemaakt aan Symantec, en inmiddels ook een mailtje terug van ze ontvangen dat liveupdate nu gewoon weer moet werken.
Echter het werkt niet. Ik krijg nog steeds melding dat mijn abonnement is verlopen en ik geld moet overmaken.
In het mailtje staat wel een link naar een mail-adres dat ik kan aanschrijven voor support. Maar als ik naar dit adres een mailtje stuur, krijg ik even later een mailtje terug dat het adres niet klopt.
Bij gebrek aan support van Symantec die mij klaarblijkelijk niet kan helpen, vraag ik of er op deze site iemand is die mij wel kan helpen bij het werkend krijgen van live-update
Echter het werkt niet. Ik krijg nog steeds melding dat mijn abonnement is verlopen en ik geld moet overmaken.
In het mailtje staat wel een link naar een mail-adres dat ik kan aanschrijven voor support. Maar als ik naar dit adres een mailtje stuur, krijg ik even later een mailtje terug dat het adres niet klopt.
Bij gebrek aan support van Symantec die mij klaarblijkelijk niet kan helpen, vraag ik of er op deze site iemand is die mij wel kan helpen bij het werkend krijgen van live-update