update norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

tesselaar

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2005
bij het updaten van norton haalt ie alle updates binnen en installeerd alles behalve symantec redirector niet hij doet het alleen niet op mijn p.c op die van mijn dochter doet hij het wel goed en istalleerd hij wel alles wie weet wat ik hier aan kan doen?

vaak is de oplossing Norton geheel verwijderen van de pc.opnieuw opstarten en dan opnieuw norton installeren en update uitvoeren..........

helaas norton verwijderd en weer geinstalleerd maar geen verbetering nog steeds hetzelfde probleem

de info over de foutmelding heb ik al eens gelezen en daar staan ook wel tips maar probleem niet opgelost
er staat inderdaad LU 1806

ben wel een stapje verder maar dan kom ik bij de volgende foutmelding LU 1812 en als ik dan op de hulplink klik kom ik op de engelse site en nou kan ik best wel engels maar hier snap ik niks van weet iemand de nederlandse versie net als bij maikel 9 dat was ook in het nederlands

Hoi tesselaar,

Ik ben zo vrij geweest om Saldos op jou probleem te attenderen. Hij is zo'n beetje de expert op Helpmij wat Norton betreft.
Even afwachten op zijn bericht lijkt mij!

Raymond Bos

Dag tesselaar en Bas,
Verwijder Norton en ga naar start-zoeken en zoek daar alle bestanden van symantec en van Norton en verwijder ze.
Ga daarna naar start-uitvoeren en typ regedit en verwijder dan de symantec regbestanden in:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Symantec
HKEY_CURRENT_USER\Software\Symantec

Installeer Norton daarna opnieuw, maar doe tijdens de installatie geen liveupdate nog.
Haal eerst de laatste liveupdate vanaf hier:

http://definitions.symantec.com/defs/20050630-009-i32.exe

En doe daarna weer liveupdate via Norton. Dat zal wel lukken.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan