update nVidia Geforce FX Go5600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Beste mensen,

Ik ben mij rot aan het zoeken voor de nieuwste update van de nVidia Geforce FX Go5600, 64 mbvideokaart. Deze kaart zit in een Acer Laptop 1700SM_2.6. Zal heus aan mijn gebrekkige talenkennis zitten maar ik weet niet waar ik moet zoeken en welke driver het precies is.

Probleem is dat mijn videobewerkingspogramma /studio 10 plus van Pinnacle hierom vraagt. Nu kan ik geen voorbeeld filmpje in het videoschermpje binnen hert programma draaien.

Met groet,

Linkie

die wist ik ook....maar welke driver.........heb er een aantal geprobeerd maar nada......

Linkie

klik graphics drivers - danGforce and tnt2,en dan moet je de windows versie kiezen,die je hebt. dan zou je de juiste drivers moeten hebben.

dan moet je mischien hiermee nog rekening houden!!
even alles lezen.

antwoord paintje: als je kleuren nadat je de nieuwe drivers instaleerd, kan nodig zijn voor de goede kleuren

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=216721&highlight=nivedia

succes ermee

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip maar ook die werkt helaas niet. Zijn er ook andere mogelijkheden.

Tnks

Linkie

beste Linkie, ik heb net hetzelfde problem als jij: ik heb me net pinnacle studio plus 10 gekocht en het programma vraagt naar een update van m'n nVIDIA GeForce FX GO5600, ik ben er al dagen naar op zoek en zo kom ik bij jou, heb jij ondertussen al een oplossing gevonden?, ik krijg enkel een zwart of groen beeld met geluid, groetjes.

Beste......

Helaas is het probleem door mij opgelost maar weet ik niet meer precies hoe. Wel weet ik dat ik nog lange tijd heb gezocht tot ik een driver vond die wel werkte. Sinds die tijd heb ik het systeem al een paar maar opnieiw geinstalled en ben ik dit niet meer tegen gekomen bij het installeren van studio.

Met groet,

linke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan