update office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggie_c

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
ik heb office 2000 geïnstalleerd op mijn computer.
mijn besturingsprogramma is windows xp (home edition).
als ik office wil updaten (office 2000 sr-1), lukt dat niet en krijg ik een foutmelding ( er zijn al bepaalde bestanden overschreven) .
de melding luidt : neem contact op met de supportafdeling van microsoft - logbestand : office 2000SR-1 set-up (0006).txt
maar op de supportafdeling van windows kom ik telkens opnieuw in hetzelfde scherm terecht, zonder resultaat, m.a.w. ik draai in rondjes.
vandaar dat ik beroep doe op deze website.
alvast bedankt voor de nodige hulp.
n.b. : die office, die ik geïnstalleerd heb, had ik bij mijn vorige computer meegekregen, toen had ik windows 98 - 2nd edition als besturingssysteem

Toen ik Office 2000 wilde updaten moest ik eerst een nieuwe Installer downloaden. Ik gebruik Win 98 Se, maar het lijkt me dat die Installer sowieso nodig is. Het gaat dan om deze update die als eerste in de lijst staat:

"Office 2000 Service Release 1a - Nederlandse versie

Office 2000 Service Release 1a bevat de meest recente productupdates voor Office 2000 en is ontwikkeld om vanaf internet te worden geïnstalleerd. Hierbij installeert u eerst een kleine installatietoepassing waarmee wordt bepaald welke updatebestanden dienen te worden gedownload. In de meeste gevallen is de grootte van de gezamenlijke bestanden ongeveer 26 MB."

Guus.

Laatst bewerkt:
office 2000 update

ik heb geprobeerd wat jij voorstelde : office 2000 Service Release 1a - nederlandse versie te installeren;
ik krijg de volgende foutmelding : fout 1328. Fout bij het toepassen van de patch op bestand C:\Config.Msi\PT1cc.tmp. Het bestand is waarschijnlijk op een andere manier bijgewerkt en kan niet meer door deze patch worden gewijzigd.
Wat nu gezongen ?

Groetjes,

Magda

Re: office 2000 update

Geplaatst door maggie_c
Het bestand is waarschijnlijk op een andere manier bijgewerkt en kan niet meer door deze patch worden gewijzigd.

Dat komt waarschijnlijk door de eerdere poging tot updaten. Je schrijft in je vraag ook al dat er bepaalde bestanden zijn overschreven.
Het enige wat je hieraan kunt doen is Office verwijderen en opnieuw installeren.
Haal daarna Service Release 1a op en volg verder de aanwijzingen op de updatesite van Microsoft.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan