Update omschrijving van een vergadering

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregvg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2011
Geachte,

Volgende situatie heb ik:

Ik, organisator, maakt een nieuwe agendavergadering aan en ik nodig 4 mensen uit. Iedereen accepteert de uitnodiging.
In de agenda staan de vergaderpunten in omschreven. Iedereen kan de agenda punten lezen, want ik heb die geschreven en verstuurd naar iedereen.
Nu wat ik graag zou kunnen is het volgende. als persoon 1 iets wenst aan te passen in de agenda moet hij dit kunnen, maar moet ik zijn aanpassingen toekrijgen en tevens de 3 andere mensen ook. Op deze manier blijft iedereen op de hoogte van de nieuwe agenda punten.

kan dat?
zoja hoe.

Alvast bedankt voor uw feedback.

met deze knop als die gene iets aanpast: bijgewerkte versie versturen en hij past zich aan bij jou en de 2 anderen en de aanpasser.

bedankt voor de reactie,

kan je mij nog even bijstaan aub,

Indie een van die personen aanpassingen uitvoert en op "opslaan en sluiten" druk komt, worden deze niet geupdate.

indien hij op "Accepteren" klikt dan komt er gewoon een melding dat hij de vergadering accepteer naar de organisator toe.

de knop "Bijgewerkte versie verzenden" is in het grijs en kan niet opgeklikt worden

Laatst bewerkt:
Ja je moet dan bijv de tijd aanpassen of onder waar je omschrijving staat.

Als organisator is dit geen enkel probleem, maar attendees (deelnemer) kan je dit niet.

indien een deelnemen iets in de omschrijving aanpast dan kan hij niet op verzend update drukken, deze knop is dan in het grijs. hij kan enkel op save en sluiten drukken, maar dan worden de aanpassingen niet doorgestuurd.

ik kan mij moeilijk inbeelden dat dit niet kan, strange

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan