Update probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodevs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Beste,

Sinds geruime tijd heb ik grondige problemen met mijn computer. In het bijzonder met mijn USB-poorten.Zo heb ik bijvoorbeeld mijn dochter gisteren een ipod gekocht. Toen we deze wouden aansluiten merk ik op dat windows hem herkend en mij de melding weergeeft dat ik stuurprogramma's dien te installeren terwijl iTunes al ingestalleerd is.

Kortom wanneer ik een USB-device in de usb-poorten vooraan de tower inbreng herkend hij deze meestal niet. Terwijl mijn USB-printer achteraan dan wel weer werkt.

Ik heb een grondig vermoeden dat dit probleem nauw samenhangt met het probleem van mijn windows updates. ik beschik namelijk over een windows vista home premium versie en tot enkele weken geleden werkten die automatische updates perfect, alles liep op wieltjes. Tot ik plots de melding kreeg van windows dat er nieuwe updates waren. Ik gaf de toestemming om deze te downloaden en te installeren. Wanneer ik dan mij computer afsloot krijg ik zoals altijd de melding te zien dat hij bezig was met update x van de z updates te installeren. Na een tijdje sluit hij dan zichzelf af. Wanneer ik dan ga kijken in de historiek van mijn updates merk ik op dat ze desondanks niet werden geïnstalleerd.

Daarom denk ik dat ik bepaalde stuurprogramma's voor mijn usb poorten mis doordat mijn windows update de vereiste updates niet kan of wil installleren.

mochten jullie hier ook al mee te maken hebben gehad of een oplossing hebben voor mijn probleem... feel free to post!

Met dank alvast

Probeer eens om handmatig de updates binnen te halen. Sluit de pc pas af als alle updates zijn geinstalleerd.
Ik had laatst problemen met mijn usb apparaten. Ik heb ze er allemaal afgehaald en de pc opnieuw opgestart. Daarna alle usb opnieuw geinstalleerd en sindsdien gaat het weer goed. Misschien is dit ook voor jou een oplossing??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan