update schakelt netwerkkaart uit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kain

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
Berichten
35
Beste helpers,

Ik kreeg laatst een update waardoor mijn netwerk kaart niet meer werkte. Ik heb toen een systeemherstel gedaan en het werkte weer.
nu heb ik opnieuw een update gekregen maar mijn trucje werkt niet meer.

De update is security update windows 7 x64 ultimate met de code KB 3011780

Door de update geeft mijn netwerk kaart aan dat hij geen driver heeft of deze moet bijgewerkt worden. Helaas hielp dit ook niet.

mijn netwerk kaart is HP 802.11b/g W.N.A.

Weet iemand misschien een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Kain
 
  1. Open Start → Alle programma's → Windows Update.
  2. Klik hier op Instellingen wijzigen
  3. Kijk nu op Updates automatisch installeren &
  4. wijzig dit in Updates downloaden maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren
  5. Klik op de Terug knop
  6. Klik op Geïnstalleerde updates
  7. Rechtsklik de betreffende updates:
    • KB3011780
  8. en klik op Verwijderen
  9. Wanneer de update volgende x worden aangeboden. rechtsklik ze dan en kies Verbergen.
 
dank je dorado
maar helaas heeft het niet geholpen.
mijn pc geeft aan dat de driver geinstalleerd moet worden maar in apparaatbeheer kan ik de kaart niet meer vinden..
 
Controleer de aansluiting eens.
 
wat ik ook doe en wat ik ook probeer ik blijf maar het bericht krijgen dat het apparaatstuurprogramma niet goed is geïnstalleerd. heb al verschillende drivers geprobeerd maar het werkt niet
 
Download MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "MiniToolBox.exe" om te tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen MiniToolBox.exe als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als",
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed Programs
    • List Devices

    minitoolbox.png

  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in je bericht inclusief de probleemomschrijving.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
 
sorry dat het zo lang duurt maar mijn desktop (met het probleem) staat thuis en ik ben niet altijd thuis en ik moet alle bestanden enzo downloaden via mijn laptop en dan naar de pc overzetten.
 
Weet iemand misschien al een antwoord op mijn probleem???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan