update serv.pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
Het is misschien een oliedomme vraag maar ik stel hem toch: is servicepack 2 al uit? Kan ik zien of ik die updat al op mijn pc heb staan? en als dat nog niet zo is, hoe kan ik dan voorkomen dat dit automatisch geinstalleerd wordt?
Margriet
 
Engels is uit
Nederlands nog niet

Ja je kan het zien door op je rechtermuisknop te drukken op "mijn computer" en dan "eigenschappen" daar zie je de info staan daartussen moet het staan....

Auto up date uitzetten?
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt te schijn dat die vanaf 6 septerber via de windows update te downloaden is.

SP2 topic
 
ik stel de vraag eigenlijk omdat als ik via configuratiescherm, software kijk, ik er 15 keer Windows XP hotfix (sp2) zie staan.
ik heb gelezen dat er door SP2 problemen kunnen ontstaan met zo'n 200 programma's.
Ik heb zo'n 14 dagen problemen met mijn favoriete mailprogramma Incredimail. Mail binnenhalen lukt wel maar ik kan niets meer versturen. En met Outlook gaat dit wel goed. Daarom dacht ik dat SP2 dit veroorzaakt.
 
Ik weet niet naar welke site je bekijkt, maar als ik op internet extra en windows update kijk dan zie ik niets van SP2 staan, maar er was nog wel een update voor SP1 staan.
 
Laatst bewerkt:
als je auto update uit zet kan je handmatic dus ook,
geen updates meer krijgen in versie 5.
in versie 4 was dat wel mogelijk nog :(
 
Ik zelf heb ook een aantal keren een hotfix van sp2 staan maar geen sp2 dus weinig zorgen.....
 
hotfixes met SP2 zijn hotfixes die na SP1 zijn uitgekomen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan