Update spellingscontrolelijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mareiltje

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
Bestaat er de mogelijkheid om een update spellingscontrolelijst voor Windows 2000 te downloaden. De lijst die wij op het werk hebben staan staat vol met fouten en deze wijzigen kan niet (heb ik gelezen op dit forum).

Hai, :D

Helaas met Office Update ga je er niet komen

Word gebruikt al vanaf versie 2000 dezelfde spellingscontrolle-lijsten.

Ik denk ook niet dat deze snel aangepast gaan worden. Ben nog niet eerder een update tegengekomen welke de SpellingsDLL aanpakt.

We blijven echter hoopvol! :thumb:

Nou ik heb laatst nog met Office Update een nieuwe versie speling/grammatica controle gekregen..

Of Office 2000 wordt meegenomen..

Hai XP, :D

Welke was dat?
Toch niet die temaken had van de crash met spellingscontrolle he? (in xp en 2003)

See Yah! :thumb:

Neehoor, van Office 2003 een update van de franse grammatica toestand.

Hai XP, :D

Bovenstaande refereert in iedergeval ook naar die Franse update voor NL controle.

Het kan ook zijn dat ik mij vergis hoor! :p

Van dit Office onderdeel volg ik alles nauwlettend en vindt ik het ook altijd mega-boeiend om noviteitjes op te doen.

Ik heb nu alle versies van office vanaf 97 draaien en heb nog niet eerder verschil opgemerkt tussen de inhoud van de één en die van een ander...

Blijft bomvol staan met fouten. (vraag mij tevens af of het mogelijk is om een foutloze spellingscontrolle tool te schrijven)

Ken jij een progje wat een foutloze spellingscontrolle heeft? (dus ook met juist geschreven suggesties)

Alles puur informatief trouwens..

O ja, en nog een VETTE PLUIM voor jullie initiatief met het Spyware Forum!!!

See Yah! :thumb:

Hai :D:D ;)

Cool :p. Zelf ben ik ook een "Office-fan". Vanaf 97 ook in gebruik.

Ik heb er zelfs eens een site over gemaakt met tips enzo; maar dat werd zo massaal veel :8-0:

En de perfecte spellingscontrole.. Het is lastig he. Zeker bij losse woorden. En verder in zinnen, uitzondering dit, aanpassing dat etc. etc.. Het is ook wel lastig..
(veraalmachines zijn nog leuker :p "ik stuur het per post --> I wheel it per mail" ;))

maargoed :)

BEDANKT!! :thumb:

Hahaha, :D

Ja ik hoop dat het een groot forum wordt.

Wij doen ongeveer hetzelfde alleen ik ben dan in dienst van een Officeforum

Dat is niet bepaald nieuw...maar spyware fora is volgens mij het gat in de markt...

Maar hoop je daar nooit te zien! :( :o (want euhmss dan is mijn topbeveiligde pc toch gezwicht door één van 's werelds indringers)

:thumb:
O ja, inderdaad vertalers zijn inderdaad nog erger..

Geplaatst door joost verdaasdo
Hahaha,

Ja ik hoop dat het een groot forum wordt.

Dank je :thumb:

Wij doen ongeveer hetzelfde alleen ik ben dan in dienst van een Officeforum

Coooool!! :D Waar?

Maar hoop je daar nooit te zien! :( :o (want euhmss dan is mijn topbeveiligde pc toch gezwicht door één van 's werelds indringers)

Ook niet aardig :( ;). Maar ik snap wat je bedoelt.
Ohoh :p; wat heb je nou weer gedaan.

O ja, inderdaad vertalers zijn inderdaad nog erger..
:thumb:

Ik geloof trouwens dat we hier gigaantisch offtopic gaan :evil: . Misschien even per PB/mail verder :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan