update van Norman Antivirus drukt mijn actieve scherm weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agrith

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2006
Berichten
11
Mijn antivirus programma (Norman Security Suit PRO) duwt bij een update mijn actieve scherm naar de benedenbalk.
Dat is bijzonder ergerniswekkend, als ik in WoW met een actie bezig ben, vooral als je jezelf daarna op het kerkhof terug vindt.
De helpdesk van Norman zegt, dat ik de update dan maar handmatig moet doen. Waarvoor heb ik dan NSS PRO?
Volgens hen ligt het aan de accountinstellingen van windows en mij wordt geadviseerd daar van af te blijven.
Weet iemand een truc om dit gedoe te omzeilen?
 
ik niet, maar ik weet wel dat norman één der meest belastende suites is en daarenboven nog zeer slecht scoort, mss overwegen die zooi te vervangen ?
Volgens de laatste av test zijn er gratis paketten die veel beter scoren en je systeem veel minder belasten.
KIJK HIER MAAR EENS
 
De truuk is volgens mij redelijk simpel : Norman instrueren dat het dagelijks om ??.?? uur mag checken op updates en indien beschikbaar, mag downloaden en installeren.
@de jean : jouw stelling dat Norman een van de meest zuigende anti virusprogjes is, kan ik absoluut niet onderschrijven. Ik vermoed dan ook dat je in de war bent met Norton, want dat is wél een van de grootste zuigers.
 
Laatst bewerkt:
@de jean : jouw stelling dat Norman een van de meest zuigende anti virusprogjes is, kan ik absoluut niet onderschrijven. Ik vermoed dan ook dat je in de war bent met Norton, want dat is wél een van de grootste zuigers.

toch niet, klik maar eens op de bovenvermelde link ....
 
Dat is juist. Norman heeft een goede performance en werkt geruisloos op de achtergrond, behalve dan de updates.
Norton/Semantec daarentegen zit als een woekering in je registry.
Ik heb overigens hetzelfde probleem gehad met Spybot. Dat heb ik aan hun helpdesk gemeld, waarna ik een link naar
een andere versie van Spybot kreeg. Na installatie hiervan was het probleem weg. Blijkbaar is er dus wel een oplossing.
Ik laat Norman om het uur updaten, omdat mijn computer de hele dag aanstaat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan