update veilig? >> Windows Genuine Advantage Notifications

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik heb een legale windows en af en toe moeten er updates geinstalleerd worden, dat doe ik dan ook gewoon. Maar nu kreeg ik de melding dat ik Windows Genuine Advantage Notifications kon installeren. Dit zal moeten tegengaan dat je geen illegale windows kunt gebruiken ofzo.

Is deze update aanvaardbaar? Of kan ik hem beter niet installeren?

je zegt zelf dat het een legale versie is dan kan je het gewoon doen. maar tja ik zou er zelf niet voor kiezen van mij hoeven ze niet te weten wat ik legaal of illegaal heb. maar tja als je het toelaat krijg en je heb echt een legale krijg je wel allerlei leuke updates zoals MS internetsexplorer 7 en windows media player 11 en nog wat van die dingen

je zegt zelf dat het een legale versie is dan kan je het gewoon doen. maar tja ik zou er zelf niet voor kiezen van mij hoeven ze niet te weten wat ik legaal of illegaal heb. maar tja als je het toelaat krijg en je heb echt een legale krijg je wel allerlei leuke updates zoals MS internetsexplorer 7 en windows media player 11 en nog wat van die dingen

IE 7 leuke update ??
kijk maar eens wat een problemen veel gebruikers ermee hebben ...

Als je er geen problemen mee hebt, is het een vooruitgang op IE6.
Anders is ie wel vervelend.

Gewoon doen. Dit is alleen maar om de veiligheid van je eigen versie van windows te garanderen, wanneer er mensen zijn die de illegale versies downloaden en die dan toevallig dezelfde serial key mochten hebben kunnen deze dan wel gebruiken maar na dat geinstalleerd te hebben, kunnen ze geen updates meer downloaden.

Dit zal moeten tegengaan dat je geen illegale windows kunt gebruiken
Tegengaan - geen - illegale.???? Ik begrijp hier echt helemaal niets van.

NB: is je Windows XP legaal, dan ben je bereid daarover te getuigen, doe dat dan ook.

Gewoon doen. Dit is alleen maar om de veiligheid van je eigen versie van windows te garanderen, wanneer er mensen zijn die de illegale versies downloaden en die dan toevallig dezelfde serial key mochten hebben kunnen deze dan wel gebruiken maar na dat geinstalleerd te hebben, kunnen ze geen updates meer downloaden.

toch wel, zelfs een illegale pakt alle beveiligingingsupdates ...

toch wel, zelfs een illegale pakt alle beveiligingingsupdates ...

Ik heb een pc die ik af en toe gebruik op mijn kamer. Deze heeft ook de windows genuine advantage notifications en ik heb een illegale versie. ik kan met deze pc geeen updates meer onvangen.Ik krijg met updaten een melding dat ik de dupe ben geworden van softwaremisbruik of zo iets.

Ik heb een pc die ik af en toe gebruik op mijn kamer. Deze heeft ook de windows genuine advantage notifications en ik heb een illegale versie. ik kan met deze pc geeen updates meer onvangen.Ik krijg met updaten een melding dat ik de dupe ben geworden van softwaremisbruik of zo iets.

en toch zal ie beveiligingsupdates automatisch aanbieden ...

Beveiligingsupdates wel, maar de "mooie tools" zoals IE7 en WMP 11 niet.
Als MS je geen beveiligingsupdates zou geven dan riskeren ze een instabiele Windows en stel je toch eens voor dat je daar een rechtzaak van zou maken (woonden we maar in U$ of A...)

groet,
Dave.

Beveiligingsupdates wel, maar de "mooie tools" zoals IE7 en WMP 11 niet.
Als MS je geen beveiligingsupdates zou geven dan riskeren ze een instabiele Windows en stel je toch eens voor dat je daar een rechtzaak van zou maken (woonden we maar in U$ of A...)

groet,
Dave.
die mooie tools interesseren mij niet ... ;)

Tegengaan - geen - illegale.???? Ik begrijp hier echt helemaal niets van.

Haha :rolleyes: goed opgemerkt, het tegengaan van illegale windows' bedoel ik hier dus mee.

En ik heb de update geinstalleerd, dus deze kan dicht. Bedankt allemaal :thumb:

Laatst bewerkt:
[offtopic]

ie als in IE of ie als in hij :)

[/Offtopic]

Als in hij, maar als in IE kan ook!:thumb:

Legaal --> alle updates gewoon doen
Illegaal --> kan je niet de updates doen bijna altijd, eigen schuld.

En als een update niet bevalt, kan je met Systeemherstel denk ik de boel weer terugzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan