update vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Tot volle tevredenheid gebruik ik een paar maanden vista. Aleen zit ik met een probleem n.l de updates van windows vista krijg ik niet geinstalleerd en krijg daarbij de foutcode 80070050. Is er iemand die weet wat ik hiermee aanmoet. Het is niet met alle updates maar het is best lastig als je er niets mee kan.

m.vr. gr Ton Magielse.

Het gaat hier wel om een al geactiveerde versie?

Hoi !

Heb je wel alle rechten ?

De foutmelding wil zeggen: "Unable to create file's or folders".

Google staat er vol mee.

Greetz,

Harry.

vista update

hoi harry snor.

sorry dat ik zo laat reageer, ik heb wel rechten. Jouw mededeling over dat die foutcode inhoudt, "unable to create file's or folders" snap ik niet zo goed en ook je melding dat google er vol mee staat, houdt dat in dat als ik de foutcode intik ik dan de oplossing te zien krijg?

m.vr.gr ton magielse.

hallo harry snor.

dank voor je tip, ik heb net de updates voor vista gedownload naar de nieuwe map zoals jij zie, je hoort nog van mij als het werkt.

ton magielse.

hallo harry snor.

als ik de lijst met updates uit jouw link, kom ik tot de conclusie dat op twee na alle updates op mijn pc staan, dat ligt natuurlijk dat automatische updates aan staat.
die twee die er niet bij staan zijn kb 917607 over de vista help viewer, en kb925528 over een, patch to fix USB errors. kan ik deze zonder meer ook installeren?
en die lijst uit jouw link wordt die regelmatig vernieuwd? en de updates die ik niet kon installeren staan wel in de lijst update geschiedenis, met daar achter de mededeling dat de installatie geslaagd is.
verder harry dank voor je uitleg en ben weer wat wijzer geworden

ton magielse.

Hoi !

Graag gedaan, Ton.

De lijst in de link wordt inderdaad goed bijgehouden.

A.s. Dinsdag( voor ons in NED. woensdag) is weer patchdag, maar probeer het eerst gewoon weer automatisch.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan