update voor de Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (Core i3)

• Onderwerp starter Onderwerp starter MrOwn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MrOwn

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Hallo,

Ik kan een net nieuw gekocht spel niet spelen, volgens 'Can you run it', zit het probleem in de videokaart, maar hij geeft niet aan waar. Een vriend van me wees me erop dat je ook je een driver-update of een bios-update kan doen. (ik ben een leek in dit soort dingen en heb dus geen idee wat goed is.)

Zouden jullie me kunnen vertellen welke update ik het beste kan doen? Misschien zelfs met een link erbij? Of me vertellen hoe en waar ik moet zoeken naar dit soort updates.

Computer:

Dell in2010n
Ram 5,9gb
OS Microsoft Windows 7, Home Premium Edition (build 7600), 64 bit
Videocard Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (Core i3)
Free disk space 502,3gb
CPU Intel(R) Core(TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz

hopelijk kunnen jullie me helpen.

mvg,

Tim Meems

De driver van je grafische kaart wordt niet bekeken door CanYouRunIt. Oftewel: De grafische kaart zelf wordt door CanYouRunIt aangeduid als te zwak/ongeschikt voor het spel.

Drivers updaten kan via de Intel site: hier staat een hulpprogramma voor in je browser die je daarbij kan helpen. Maar het probleem van je spel ga je er niet mee oplossen.

Tijs.

dat het een driver van intel is zegt al dat het een onboard video kaart is waarmee je je al gelukkig moet prijzen al hij command and conquer generals kan spelen

wat ik nu dus in feite zeg is dat die video kaart niet geschikt is voor games

oke, bedankt, niet dat ik er erg vrolijk van wordt, maarja...

nieuwe pc dan maar.

nogmaals bedankt!

is het notebook of desktop

dektop kun je gewoon een los video kaartje kopen voor 40 euro die al een stuk meer doet dan wat er nu in zit ik weet niet wat voor spel je wilt spelen maar met zoiets kom je al een heel eind levert nog extra cpu prestaties op ook

Laatst bewerkt: