Update Windows 7 mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuifje_007

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Momenteel heb ik 4 beveiligingsupdates die allang had moeten worden geupdated. Echter, via Windows Update lukt het steeds niet om de updates te installeren. Dan klik ik op 'Geschiedenis van updates weergeven'. Hier zie ik een lijst met de laatste updates. Bepaalde updates zijn wel gelukt, alleen de beveiligingsupdates van Microsoft Office System mislukten steeds. Dan dubbelklik ik op een bepaalde update die mislukte en vervolgens op 'Meer informatie'. Dan word ik naar de website gestuurd waar ik de beveiligingsupdate kan downloaden en installeren. Na het downloaden gaat het programma checken en constateert het dat de update al bestaat en wordt er niet meer geupdated.

Wat kan ik hier doen?

Hartelijk dank voor je hulp. Alleen de laatste middel, Office 2007 opnieuw installeren, is de enige oplossing.

Prima, hoop dat dit het probleem oplost.

Gr :thumb:

Helaas niet, na het deinstalleren van Office 2007 en opnieuw installeren en het updaten krijg ik zelfs 13 updates welke nog steeds mislukten. Als ik klik op meer informatie van Windows Update, kom ik steeds op de website van Microsoft die zegt dat ik Service pack 1 of 2 moet installeren, maar versie 2 is al geïnstalleerd.:(

De link die Windows Update mij verwijst: http://support.microsoft.com/kb/974234/

Oké andere vraag.

Probeer je misschien de update te installeren voor een onderdeel van office dat NIET geinstalleerd is.
Bijvoorbeeld een update voor acces, maar je hebt acces NIET geinstalleerd.

Als dit het niet is, kan je ook gewoon in je windows update sectie via rechter muisklik de update "niet meer weergeven", ik weet het anders ook niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan