Update Windows 8 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, ik heb Windows 8 opnieuw geïnstalleerd maar ik kan geen updates doen.
Ik krijg foutcode 8024A000. Als ik dan de probleemoplosser gebruik zegt ie dat de problemen zijn opgelost. Als ik daarna weer naar updates ga zoeken krijg ik dezelfde foutcode.

De tweede link had ik al gedaan idd. Als ik (eerste link) de mapnaam wil wijzigen krijg ik de melding dat de bewerking niet kan worden voltooid omdat de map of een bestand in de map in een ander programma is geopend.... Als ik nu trouwens naar updates zoek krijg ik geen foutmelding meer maar blijft het eeuwig draaien om naar updates te zoeken.

Laatst bewerkt:
Ik snap er niks van. Nu heeft ie opeens de updates gevonden dus ik heb op installeren gedrukt en nu staat ie op downloaden updates maar het blijft maar op 0% staan.....

Oh nu dat weer. Kun je die updates misschien handmatig doen. Even kijken welke updates (nummers) (Goed noteren) opschrijven en opzoeken.

Misschien een virus scanner die in de weg zit. (gokje)

Ik weet niet wat ik heb gedaan maar hij doet het opeens! Nu staat gelukkig 8.1 er op. :-)

Wahw, dat is wel jammer dat je het niet meer weet. :( Maar het is wel mooi dat het is gelukt. Heb je Toch handmatig iets gedaan??

Nee juist niks gedaan. Alleen een paar keer opnieuw opgestart.

Oke dan gaat het toch allemaal automatisch en dat is prima zo. Kun je ook niets vergeten. Dankjewel. Groet manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan