Update( Windows)blijkt Trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is deze melding precies hetzelfde als deze die al geplaatst is op de goede plek.

Maar als reactie op het bericht: ze doen wel erg hun best om die trojans pc's in te krijgen, ze verzinnen steeds nieuwe manieren...:evil:

Sorry niet aan gedacht.:(

Schrok een beetje wou het zo snel mogelijk melden...
Laatste tijd veel problemen met Trojaanse Paarden als je de Topics Leest

Zal er in het vervolg opletten..( hoop ik )..:)

Supernova<:shocked:

Laatste tijd veel problemen met Trojaanse Paarden als je de Topics Leest

Ja, die trojans doen het weer goed.

Als je kijkt naar de omschrijving van een trojan, hoort deze er echt bij. Een trojan ( trojaans paard ) heeft net als bij het echte Paard van Troje hulp van het '' slachtoffer '' nodig om binnen te komen. Een trojan kan dat niet vanzelf doen. Een klassieke dus.

Laatst bewerkt:
BOClean dan maar...!:) --(Geen1 progamma is 100% )
Maar je kan het allicht proberen.

supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Ik heb en gebruik BOClean, maar dat dat programma opeens fantastisch is, is gewoon belachelijk. Het is een extra beveiligingslaag, die vast wel helpt, maar dan alleen als preventief schild. Je kan er niet mee scannen...
Beetje nutteloos dus als je al een probleem hebt en er vanaf wilt komen.
Om te scannen zijn er de bekende programma's, AVG Anti-Spyware, a-squared, TrojanHunter.

Maar het is als extra laag aan te raden.:)

Ik beweer nergens dat het Fantastisch is... toch..!

Dat het een goede Aanvulling is ga ik Volkomen in met je Mee.!!

En dit Bericht gaat over als je nog Geen Probleem hebt..
Misschien Pikt Boclean hem er wel Uit(.. Veel Updates)..( bv doordat je Bovenstaand bericht niet had gelezen)

COMODO heeft ook een Hele Goeie Firewall...

ja alleen werken al die producten van comodo helaas niet op vista.... vorige keer die firewall gedaan, die had ik ook op mijn oude xp computer waar die perfect werkte. nou pc draaide in 1 x helemaal vast :confused:

ja alleen werken al die producten van comodo helaas niet op vista.... vorige keer die firewall gedaan, die had ik ook op mijn oude xp computer waar die perfect werkte. nou pc draaide in 1 x helemaal vast :confused:

BoClean werkt Perfect op Vista (onder Administrator)....

www.filehippo.com
Kijk bij Comodo Firewall

ga naar Comodo Firewall 2.4.18.184 - klik op Technical

Requirements: als daar Vista staat kan je hem downloaden..;)

En nog Belangrijker dan pas kan je hem ook Gebruiken....

Laatst bewerkt:
Och waarom Vista ? Om met de mode mee te gaan ?
Wat Windows betreft draait ik XP en Server 2003. Geheel stabiel en geen reden om over te stappen op een andere besturing. Zolang er Updates blijven komen zal dat voorlopig ook zo blijven.

Trouwens, ik loop al 40 jaar in een spijkerbroek, terwijl; de mode ook al wat keertjes veranderd is :o

Laatst bewerkt:
hmm die BOClean heb k nog nooit gebruikt maar wel de firewall en virusscanner. Gratis goede firewalls voor vista is maar een zeer beperkte keuze, ik gebruik nu PC tools firewall 2 plus... daar heb ik geen problemen mee :D maar is dat BOVlean dan echt nodig of niet :confused:

Pag #11
Nee mijn vorige Pc was een MaandagmorgenApparaat...

Aangezien ik nog Garantie had en een andere mocht nemen was in de tussen tijd Vista uit
( zodat je ook bijna geen keuze had ) .. geen Xp te bekennen..:D

Laatst bewerkt:
Nee mijn vorige Pc was een MaandagmorgenApparaat...

Aangezien ik nog Garantie had en een andere mocht nemen was in de tussen tijd Vista uit
( zodat je ook bijna geen keuze had ) .. geen Xp te bekennen..:D

Ha ha, ik heb hier geloof ik nog zo'n 45 licenties liggen.
Dus kan nog wel wat jaartjes vooruit.

hmm die BOClean heb k nog nooit gebruikt maar wel de firewall en virusscanner. Gratis goede firewalls voor vista is maar een zeer beperkte keuze, ik gebruik nu PC tools firewall 2 plus... daar heb ik geen problemen mee :D maar is dat BOVlean dan echt nodig of niet :confused:

Zolang je geen problemen hebt. oke toch..

En wat BoClean betreft. Dat is eventueel je eigen keuze..( misschien vind jij het wel helemaal niks.! )

Als je hem gaat Gebruiken wel Goed Configureren...!

Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit een email binnen gehad die zij dat windows update moest aanlogen.

En wat voor progr. BOClean, is dat een goed progr. grrag wat uitleg. bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan