Update Windows Genuine Advantage

• Onderwerp starter Onderwerp starter cnl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cnl

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Via aut.update van MS heb ik Windows Genuine Advantage op de pc gekregen. Deze controleerd of de software legitiem is. Ik heb een officiele Windows Xp versie incl codenummer op mijn pc. Nu krijg ik elke keer als de pc opgestart wordt de mededeling te zien dat mijn software illegaal is ..................... ik snap er niets van !!

Hoe kom ik hier van af ? Als leek is het mij onduidelijk welke mogelijkheid ik verder moet kiezen.........

Wie o wie ??????????

Veel problemen zijn hier over bekend, ook voor de legale versies.
Mocht je een legale versie hebben, zal de kans groot zijn dat microsoft geen ondersteuning geeft.

Mocht je niet verder komen bij microsoft, google dan even op de woorden genuine uitschakelen. Je komt dan vanzelf een manier tegen om deze functie uit te zetten.

Nog een leuk onderwerp over deze genuine advantage.
Ik heb er gelukkig voortijdig voor gekozen om deze functie niet te installeren tijdens het zoeken naar updates.

Bedankt voor de tips allemaal. Ik heb gezocht op Google en heb zoveel info over het verwijderen van WGA gevonden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.........Ik durf maar zo niet alles op mijn pc uit te voeren.Sommige oplossingen zijn al weer verouderd etc.etc. Een idee wat de beste ( simpele) oplossing is ??? Bedankt !!

Wga

Ga naar Majorgeeks.com, tik in removewga en lees de beschrijving. Als je problemen met het Engels hebt, neem dan ook WORDWEB mee. Mijn pc loopt nog steeds uitstekend.

Ik weet zeker dat ik ooit WGA heb geïnstalleerd.
RemoveWGA meldt echter:" WGA not currently active on your system".
Hoe weet ik of WGA er nog op staat?
Of is dit weer een nieuwe truc van ome Bill?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan