Update windows met service packs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korten

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
205
Ik heb hier een 2 de computer staan waarmee ik op internet wil (lukt allemaal).
Via windows update krijgt ik de vraag om Serice Pack 2 te installeren maar vroeger heb ik hier veel berichten gezien van mensen die er problemen mee hadden.

Is dit nu aan te raden (voor de veiligheid) of blijf ik best bij mijn oude installatie en negeer ik SP2 en andere updates ??

Ik zou graag hebben dat alle software nog netjes gaat na de installaties.:)
 
Updates kunnen zelden kwaad, het is immers ook weer een tijd geleden das sp2 er was, nu zijn de meeste fouten er wel uit, gewoon instaleren, veel beter..
 
Hallo.

Zelf heb ik SP2 al vanaf het eerste begin op mijn pc staan. Draaid hier prima, en is zeker de moeite waard om te installeren. Lees de volgende link maar eens door waarom:

http://www.microsoft.com/belux/nl/athome/security/protect/windowsxp/getsp2.mspx


ps: SP2 is ook gratis te bestellen op cd zoals je kan lezen in boven genoemde link. Als je geen snelle internet verbinding hebt, is dit een optie voor nu en later.
 
Laatst bewerkt:
Gratis? Helaas niet meer....
8 Euro nu!
 
Laatst bewerkt:
Raymond Bos zei:
Gratis? Helaas niet meer....
8 Euro nu!

Bedankt Raymond.

Dit is wel teleurstellend zeg...:shocked: :evil: Waarom passen ze de tekst ook effe niet aan:

Citaat:

Bestel de SP2-cd-rom
Windows XP-gebruikers die Windows XP SP2 niet van de Microsoft Update-website kunnen downloaden of Windows XP SP2 liever vanaf een cd-rom willen installeren, kunnen de cd-rom gratis bij Microsoft bestellen.

@ Korten. Een andere mogelijkheid is om de cd van iemand te lenen of neem een andere browser zoals Firefox:
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/

Lei.
 
l.slaats. zei:
Bedankt Raymond.

Dit is wel teleurstellend zeg...:shocked: :evil: Waarom passen ze de tekst ook effe niet aan


Dat is een instinkertje. De CD is gratis alleen rekenen ze handling kosten!! Zeg maar administratieve en verzendkosten;)
 
Raymond Bos zei:
Dat is een instinkertje. De CD is gratis alleen rekenen ze handling kosten!! Zeg maar administratieve en verzendkosten;)

Is en blijft erg onduidelijk die tekst! Uiteindelijk loop je toch tegen die € 8.00 aan......

Mij ging het er vooral erom dat je deze CD in het verleden geheel gratis kon bestellen zonder bijkomende kosten en om de reden Windows zo veilig mogelijk te maken en deze vooral uit te lenen aan vriendden, kennisen, en familieleden :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan