Update XP lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twix

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2000
Berichten
40
Na een herstelinstallatie van XP Home lukt het niet op o.a. beveiligingsupdates te installaren. 'Installatie mislukt' verschijnt veelvuldig. Hierop heb ik het via

http://www.softwarepatch.com/security/xpwindows-up07aug-security.html

opnieuw geprobeerd. Nu verschijnt de foutmelding dat de taal van de update niet overeenkomt met de geïnstalleerde taal van XP. Dit is toch standaard Engels? Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Hoi !

De link die jij geeft heeft alleen update's voor de Engelse versie van XP !

Dus als je die niet hebt kun je via de link niet downloaden.

Gebruik gewoon de update-functie in XP.

Greetz,


Harry.
 
Via de in XP ingebouwde mogelijkheid ' zoeken naar updates' kreeg ik de foutmelding, vandaar dat ik op dit forum gezocht heb naar een alternatieve link. Resultaat is echter hetzelfde. De foutmelding vanwege tegenstrijdige 'languages' blijft.
 
Inmiddels heb ik XP opnieuw geïnstalleerd. Na verschillende pogingen via automatische update zijn de 80 updates nu wel gedownload, maar ze kunnen niet geïnstalleerd worden vanwege 'een fout op uw computer'! Het gele schildje blijft maar verschijnen en ik kan ht tig x proberen, de boodschap blijft gelijk. Welke fout kan dat zijn? Hoe kan ik dat oplossen?
 
De helpdesk van hcc kwam er ook niet uit. Uiteindelijk de beslissing genomen om een schone installatie uit te voeren. Wel even wat werk, maar dan heb je ook wat. Alles doet het weer en mijn probleem is opgelost. Pfffffffffft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan