Update Zonder internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Ik wil graag mijn 2e Mac updaten. Momenteel is Hij: 10.5.5

En ik wel hem graag updaten zonder internet.

is dit mogelijk?

Ik kan namelijk geen Iwork op instaleren, Iemand idee?

Greetzz

je kan hem waarschijnlijk wel via een andere pc downloaden en hem dan via een externe harddisk of wat dan ook overzetten en installeren. gewoon even googlen op 'download mac update 10.6.4/5/6'

bijvoorbeeld hier: http://support.apple.com/kb/dl1048 (ik weet niet of het bij mac iets uitmaakt wat voor soort mac je hebt, dus je kunt misschien beter zelf een zoeken dan deze te downloaden)

maar je zult dus wel ergens je update vandaan moeten halen en dat zal waarschijnlijk toch via internet (van een andere pc) moeten...

Danku :)

je kan hem waarschijnlijk wel via een andere pc downloaden en hem dan via een externe harddisk of wat dan ook overzetten en installeren. gewoon even googlen op 'download mac update 10.6.4/5/6'

bijvoorbeeld hier: http://support.apple.com/kb/dl1048 (ik weet niet of het bij mac iets uitmaakt wat voor soort mac je hebt, dus je kunt misschien beter zelf een zoeken dan deze te downloaden)

maar je zult dus wel ergens je update vandaan moeten halen en dat zal waarschijnlijk toch via internet (van een andere pc) moeten...

Haha, Dankje, zover was ik nog niet gekomen:o
Meschien ben ik wat lui :shocked:

Maar heel erg bedankt :P

Maakt niks uit welke mac ik heb, het is voor mijn Mac Mini, en ik kan de appstore niet in. Dus daarom nodig

MVG. Vliegtuigfan

Laatst bewerkt:
Het maakt wel uit wat voor een Mac je hebt. Een mac mini G4, kan namelijk niet naar 10.6 geupdate worden. 10.6 is alleen voor Apple's met een Intel processor.

Maar als je je Mac(s) wilt updaten naar 10.6, en dat kan, dan kun je het beste de Snowleopard DVD kopen bij een Appledealer. Die kost 29,95, en daarmee kun je je systeem updaten, geheel legaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan