Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafstal

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Berichten
109
Bij Windows Update staat een update microsoft.net framework. wat moet je hier mee en waarvoor dient dit.
 
Laatst bewerkt:
Bij de updates staat er meestal meer informatie, waar ze toe dienen ("meer informatie ..."). Het lijkt me niet dat je die update te zien krijgt op een normale XP-PC. Mysterie...

Groetjes,
Bennie
 
hij is per ongeluk mee gedownload. maar hij manifisteerd zich als een account met beperkte rechten. wat je met je laatste zin bedoeld is mij onduidenlijk. groet rafstal.
 
Ik heb zelf ook XP (Pro), maar via Windows-update krijg ik die update niet te zien. Het lijkt me dus dat je toch iets van .Net Framework geïnstalleerd moet hebben, wil je die update krijgen. Vandaar dat ik opmerkte "Mysterie". In je lijstje geschiedenis (van Windows-update) zal die ongetwijfeld staan met een KB-nummer. Via dat nummer kan je meer info krijgen op de site van Microsoft.

Groetjes,
Bennie
 
In mijn lijstje geschiedenis kan ik behoudens pack 1.1 niets terug vinden wat met net framework te maken heeft. ik heb even geprobeerd te begrijpen waar dit alles voor diende maar daar kom ik met mijn engels niet uit. voorlopig heb ik het hele gebeuren maar van mijn computer gegooid, want het gaf me geen lekker gevoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan