update

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcootje

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat,maar ik kan ineens geen update meer doen.Hij blijft erop hangen.Ik heb al wel meer problemen gehad van de week met internet,maar dat is opgelost.Ik denk dat alleen bij dit nog een bug zit.Iemand die mij kan helpen,anders ga ik wel formateren:rolleyes:

Welke update betreft het en wat gebeurt er precies.

Elke update en hij blijft in het scherm hangen van downloaden,verder gaat hij niet

jaja alles zit erin en vorige week nog een update gedaan,maar sinds een paar dagen problemen met internet.Ik denk dat spybot er wat afgegooit heeft

Kijk eens of je de backup van Spybot kan terug zetten.

Heb je al een uitgebreide virusscan gedaan?

die backup heb ik niet meer en een uitgebreide virusscan is ook gedaan.Internet eraf gehaald en er weer terug op gezet,ook dit helpt niet

Doe je XPcd erin en kies voor de optie herstellen.

Ja,zou ik ook doen:

Doe de CD ROM van XP in je drive en doe het volgende:
Start-Uitvoeren-en typ: sfc /scannow (let op spatie achter sfc)
Windows kijkt dan na of er beschadigde bestanden zijn en vervangt deze zonodig door de originele

Nou ik heb dit gedaan.Ik heb alleen het popup schermpje gezien,dat hij aan het nakijken is.En zo te zien heeft hij niks gerepareerd,want het is nog allemaal hetzelfde gebleven.:confused:

Nou ik heb de boel geformateerd en nu is het opgelost en werkt alles weer.Ik zou zeggen kijk goed uit met spybot,dat is mijn fout geweest.Ik blijf lekker met adware bezig.Iedereen bedankt voor zijn moeite.

Geen probleem met Spybot.
Ik gebruik hem naast Ad-aware.
Wat de een niet vind kan de ander vaak wel vinden.
Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met verwijderen van Spyware.
Beide programma's zijn inprincipe veilig te gebruiken.
Kijk maar eens in het Spyware topic hoeveel mensen Spybot gebruiken.:)

Dat zal best kennen dat het bij jou goed werkt.Ik had er niks aan veranderd aan de standaard instellingen.Ik heb nu ook zo'n sticker op mn virtuele postbus geplakt en dat helpt ook goed voor spam en andere troep:D
Maar alle gekheid op een stokje,alles werkt nu weer zoals het hoort en ik houd het lekker bij adaware.

Ik heb daar ook last van, dat Spybot niet reageert met een update.
Gebruik meestal AdAware, maar af en toe Spybot. Ook bij een collega had ik dit probleem!
Om nu mijn PC te gaan formatteren?? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan