Updaten geluidskaart??

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Ik wil graag de drivers van mijn geluidskaart updaten.Ik weet alleen niet welke geluidskaart ik heb en welke drivers ik het beste kan downloaden.Kan iemand mij hierbij helpen?? Alvast hartelijk bedankt.

Ikheb het programma gedownload.Waar kan ik precies zien wat voor geluidskaart ik heb ?

dit is een screenshot van multimedia

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    14,1 KB · Weergaven: 192
Hoi !

Als ik het goed lees (valt niet mee) heb je een on-board chip en een Creative geluidskaart ?

Als je de laatste gebruikt, kijk dan es hier: http://uk.europe.creative.com/suppo...=&driverlang=1043&OS=10&drivertype=1&x=24&y=6

Je kunt ook in Everest op "Overzicht" klikken en dan bij multimedia - geluidskaart op het in blauw aangegeven device.

Je krijgt dan de keuze uit Productinformatie of Besturingssoftware download.

Klik op de laatste en je wordt automatisch naar de downloadpage geleid.

Greetz,

Harry.

Ze zijn bij mij allebei blauw aangeduid,moet ik nu van beiden software downloaden of is dat niet nodig ?

Laatst bewerkt:
Ok na het browsen op inet heb ikbegrepen dat ik alleen die van creative moet updaten.Hoe kom ik er nou precies achter welke driver ik moet hebben??Ik wil geen verkeerde beslissing nemen

Hoi !

Klik es op de link in m'n vorige post en kijk of je een van de drivers die daar genoemd worden geinstalleerd hebt.

Je huidige driver-versie kun je zien door in apparaatbeheer te klikken op Creative Live ! en dan op het tabblad Stuurprogramma.

Zo ja, dan kun je de bovenste driver gebruiken.

Greetz,

Harry.

Dat is volgens mij de 5.1 versie ,ik denk dat ik de normale live versie heb.Maar dat weet ik dus niet zeker .

merk je toch snel genoeg? is het niet de goede,dan verwijder je hem weer en installeerd je die ander.

simpel toch:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan