Updaten Navigatie Hyundai iX20

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dit heb ik gevonden, nadat ik Type en Bouwjaar had ingevoerd.
Gaf de officiele site op dat de software betrof: Standard-class Gen1 Navigation
Daarna was het een peuleschilletje om de desbetreffende software op m'n USB stick te zetten.

Ga nu zo spoedig mogelijk de Navigatie updaten.
Ik bedank de heren heel erg hartelijk, voor hun interesse en hulpvaardigheid.
Met vriendelijke groet
Dukkel

Hallo Allemaal,
Jammer genoeg is de Navigatie-update voor de Hyundai-IX20 mislukt.
Met als commentaar "Software niet geschikt" o.i.d.
Nu moet ik zeggen dat ik gekozen had voor 2010-15 ix20 uit het menu op de Afbeelding hier onder.
Het Bouwjaar van de Hyundai is: 09-03-2016 En daarom zal die vanmorgen gebruikte software wel geweigerd worden.
Ik ben bang (of ik weet bijna zeker dat ik het andere menu moet hebben nl : 2010-19 ix20 PE alhoewel ik niet weet waar die PE voor staat.
Wel heb ik, denk ik de uitvoering van de Hyundai ix20 M52AZ1
Ook wordt er nog opgegeven: Variant: F5P71 (maar ik weet niet wat met dat Variant bedoeld wordt)
Tekst gaat onder deze Afbeelding nog door.

Software IX20 2024-10-15 165253.png
Wat denken jullie hiervan?
De Hyundai opzoeken op Voertuig/Modelnaam weet ik niet waar ik dáárvoor terecht kan.
En dan nog iets, hoe moet ik mijn USB-stick formatteren ?
De ene keer lees ik Fat32 en de andere keer EXFAT in iedergeval werd de MicroSD (die ook ook nog getest had) gewijgerd.

Laatst bewerkt:
Jammer dat het niet gelukt is deze keer, als de wagen van 2016 is zal je de andere update downloaden die van de hyundai ix20 pe.

de usb stick die je nodig hebt is een fat32 geformatteerde en wat was het 8gb. Zie hierboven in je laatste afbeelding.

hier zie je de werkwijze van formateren van usb

Bij voorbaat mijn dank Stoffel5
Ik bemerk dat ik niet zo veel verkeerds gedaan heb.

Natuurlijk ga ik het opnieuw proberen.
Met: Fat32, Hyundai 2015-2019 ix20 PE

De USB stick er in, en dan geeft het scherm aan: "USB wordt gelezen"
Na een 3-4 minuten gewacht te hebben, gaat het scherm weer terug naar de voorgaande bezigheid.
Dus weer geen succes. (Dat inlezen van die USB kan toch niet zó lang duren)?

Mapupdates bij VW (Skoda, Seat) zijn 30GB voor geheel Europa en duurt bijwerken tijdens rijden wel een 1/2 uur.
Kun je niet aan je dealer vragen het te doen?

Deze update voor Hyundai ix20 is maar 6.4GB

Ik ga morgenochtend weer een nieuwe poging ondernemen tot een Update v.d Hyundat IX20 uit bouwjaar 2016.
Daarbij gebruik ik een nieuwe 32GB USB stick (FAT32) met een verse update, en laat de USB stick minimaal 15 minuten in de poort.
Als dat dan nog niet lukt, heb ik mijn uiterste best gedaan.

Je kunt altijd nog naar een dealer gaan, dan mag je verwachten dat het goed komt !

Ja, bij een dealer is de Update samen met een grote onderhoudsbeurt gratis.
Maar wat is gratis hè? Ik kan het niet bekijken wat een grote beurt normaliter kost.
Maar bellen met ze wat alleen een Update kost, ga ik zeker doen, als deze update mislukt.
Bedankt voor je raad.

Je krijgt in elk geval bericht

Hallo stoffel5
De Update is weer mislukt. Nu gooi ik het bijltje er bij neer.
En heb m'n zwager (eigenaar van de Hyundai) geadviseerd om de update toch maar door de Off. Dealer te laten uitvoeren. Zo door martelen heeft geen zin.
Bedankt voor je belangstelling, tot "ziens"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan