Updaten onmogelijk maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Ik ben bezig met de herinstallatie van een oud bakkie van een collega/vriendin. Windows XP met SP2 2002.
Omdat ze nogal van het niet-leizen-maar-klikken is, zou ik graag het updaten van Windows onmogelijk maken.
Niet het meest veilige, maar in dit geval beter. Ze haalt alles haar computer in met een traag systeem tot gevolg.

't Liefst zou ik de hele computer dichttimmeren. Updates onmogelijk, installaties onmogelijk...

Laatst bewerkt:
Configuratiescherm - Systeem - Automatiche updates - Uitschakelen

Maar... daar los je het probleem van alles binnenhalen en het traag worden van het systeem niet mee op natuurlijk

Laatst bewerkt:
Dankje, das stap 1. Ik doe dan af en toe wel eens wat updates... Anders gaat het fout.
Is er geen compleet dichttimmerprogrammatje?

Meer dan internetten, MSN'en, een enkel simpel spelletje, MediaPlayer en de standaard-
tooltjes als Paint heeft ze niet nodig. Sterker nog, Windows en RollerCoaster Tycoon
is alles wat erop komt.

Goeie firewall installeren en die dicht timmeren maar... wel kunnen internetten en MSN'n betekent automatisch avn alles kunnen binnenhalen.

Kijk anders eens naar een programma zoals Illusion of XP Recovery, daarmee breng je de PC in een paar klikken in de originele staat terug!

Laatst bewerkt:
als wel opstaat maar wordt niet gebruikt(bijv paint)word je pc niet trager van

Goeie firewall installeren en die dicht timmeren maar... wel kunnen internetten en MSN'n betekent automatisch avn alles kunnen binnenhalen.

Kijk anders eens naar een programma zoals Illusion of XP Recovery, daarmee breng je de PC in een paar klikken in de originele staat terug!

Over een halfuurtje hebben we een verse Windhoos hoor! :thumb:

Hier wat meer info over het door mij genoemde programma Illusion:

Verdwenen bestanden en programma's, gewijzigde instellingen, virussen en langzame pc's. Iedereen heeft er dagelijks mee te maken. Ondanks up-to-date virusscanners en firewall software heeft meer dan 40% van PC-gebruikers last van virussen, cookies, spyware, etc.

SKANIX ILLUSION® is de oplossing die tijd, kosten en ergernis bespaart. Het is een flexibel programma dat alle instellingen en bestanden van de computer beveiligt. Na elke herstart is de pc weer als nieuw, zonder virussen, zonder wijzigingen.

Link: http://www.onderwijssoftware.nl/nl/home.php

Klaar. Updates zijn uitgeschakeld en alles staat er weer netjes op...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan