Updaten van 32- naar 64 bits vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmiej93

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
hoi,
ik wil graag mijn vista home premium 32 bits updaten naar 64 bits home premium ( hiervan heb ik een recovery cd gij een nieuwe pc gekregen), compleet legaal dus.
nou vraag ik me af of ik dan perse mn hele C moet formatteren en dan de recovery CD moet gebruiken, of dat het ook anders kan

Hoi !

Jammer, maar je kunt 'n 32-bits systeem niet updaten naar 'n 64-bits !

Dus: je bestanden veilig stellen en formatteren voor een clean install !

Greetz,

Harry.

Kijk aan zon antwoord heb je teminste wat:P bedankt kerel.
ik vraag het voor de zekerheid morgen even na aan mn informatica leraar, niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar gewoon voor de zekerheid.

hoi,
ik wil graag mijn vista home premium 32 bits updaten naar 64 bits home premium ( hiervan heb ik een recovery cd gij een nieuwe pc gekregen), compleet legaal dus.
nou vraag ik me af of ik dan perse mn hele C moet formatteren en dan de recovery CD moet gebruiken, of dat het ook anders kan

Je zegt 'legaal' maar dat klopt natuurlijk niet!
Die windows-versie is geleverd en bestemd als single versie bij de geleverde pc en kan dus niet 'legaal' op een ander systeem worden geïnstalleerd.
Maar - nogmaals - Harry heeft gelijk. Het gaat erom, dat je systeem ook geschikt is om te draaien onder de 64-bits versie. En dat is niet het geval .... wordt je zélf toch nog beschermd tegen je eigen illegale praktijkjes :thumb:

hey,
ik wil niet veel zeggen hoor, maar op de cd stond: "voor gebruik op meerdere pc's."

en dan heb ik nog een vraagje, als je je c gaat formatteren, moet je dan echt alleen dingen die je wilt bewaren een backup van maken of echt van alles?? want als je die recovery disc erin doet en er staat helemaal niets op de C, dan insstalleert hij dat toch gewoon??

Hoi !

Als je op start van de Win 7 DVD en je kiest de C-partitie, dan worden alle aanwezige bestanden in 'n map "Windows-old" geplaatst, mits je C-partitie groot genoeg is uiteraard.

Die map is later ook gewoon te benaderen.

Maar: zowel ikzelf als vele anderen hebben daar in zoverre slechte ervaringen mee, dat de 64-bits installatie dan vaak niet meer dan 3,25 Gig geheugen aan kan.

De keus is aan jou.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan