Beste Helpmij leden,
Ik heb nu sinds een week of 2 een "nieuwe laptop", HP g6 modelnummer: 1250sd.
Nu is het zo dat deze laptop 2 videokaarten heeft, namelijk
- Intel HD Graphics 3000, versie 8.830.6.3000
- AMD Readon HD6470M, versie 8.830.6.3000
Wellicht dat ze de zelfde stuurprogramma gebruiken?!
Mijn probleem is dus, dat ik graag wil gamen maar er toch écht haperingen in zitten:shocked::evil:
dus ik dacht; ik update even mijn videokaartdrivers misschien dat het helpt..
Maar wanneer ik de setup dus open, krijg de melding dat mijn hardware/software incompatibel is.
zie hieronder de melding.

zou iemand mij de link van de juiste driver kunnen geven of de juiste instructies
of even bevestigen dat het updaten van de driver niks zou verhelpen.. wat mij onlogisch lijkt.
-
ik twijfelde trouwens ook of ik catalyst of de mobility versie moest downloaden beide werkten niet,
de bèta versie wel maar na het installeren ervan kreeg ik bij apparaatbeheer AMD Readon 7000 te zien.?
bij voorbaat dank
Met vriendelijke groeten,
Verder heb ik even gezocht
maar het enige waar ik achter ben gekomen is, dat er een kans is dat het een OEM videokaart is en daarom nooit zal gebeuren i.v.m. hp die nu 2jaar verder nog geen andere driver heeft gepubliceerd.
Ik heb nu sinds een week of 2 een "nieuwe laptop", HP g6 modelnummer: 1250sd.
Nu is het zo dat deze laptop 2 videokaarten heeft, namelijk
- Intel HD Graphics 3000, versie 8.830.6.3000
- AMD Readon HD6470M, versie 8.830.6.3000
Wellicht dat ze de zelfde stuurprogramma gebruiken?!
Mijn probleem is dus, dat ik graag wil gamen maar er toch écht haperingen in zitten:shocked::evil:

dus ik dacht; ik update even mijn videokaartdrivers misschien dat het helpt..
Maar wanneer ik de setup dus open, krijg de melding dat mijn hardware/software incompatibel is.
zie hieronder de melding.

zou iemand mij de link van de juiste driver kunnen geven of de juiste instructies
of even bevestigen dat het updaten van de driver niks zou verhelpen.. wat mij onlogisch lijkt.
-
ik twijfelde trouwens ook of ik catalyst of de mobility versie moest downloaden beide werkten niet,
de bèta versie wel maar na het installeren ervan kreeg ik bij apparaatbeheer AMD Readon 7000 te zien.?
bij voorbaat dank
Met vriendelijke groeten,
Verder heb ik even gezocht