updaten van videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimmen001

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Als ik een programma wil installeren staat er dat ik de updates voor mijn videokaart moet updaten
hoe moet ik dit doen?

ik heb een Nvidia riva TNT2 model 64/model 64 pro

en als ik hier:http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html op klik en dit download staat er dit:

"Het Nvidia installatie-programma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten.

Laatst bewerkt:
Als ik ervan uit mag gaan dat je Windows XP of Windows 2000 hebt: hier
Eerst downloaden, dan de oude videokaartdrivers deïnstalleren via Configuratiescherm -> Software en pas na de verplichte herstart de nieuwe drivers installeren.

Overigens ga ik ervan uit dat het spel (eigenlijk) aangeeft dat je hele videokaart niet geschikt is (het is een zwaar verouderde videokaart). Ik vermoed dus dat een driver-update niet gaat helpen, maar zeker ben ik daar niet van.

Succes,

Tijs.

dit lukt niet

als ik erop klik staat er dit:

"Het Nvidia installatie-programma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten. "

en ik heb windows xp

Ik zie dat je zojuist je posting aangepast hebt. Drivers die zouden moeten werken zou deze moeten zijn.

Die is oud, maar ja, dat is je videokaart ook.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan