updaten video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
hallo, ik heb een Nividia geforce 2MX 100/200 videokaart,
hoe kan ik het besturings programma updataten zodat deze beter werkt.
Ik heb deze ooit geupdate maar ik heb daarna een keer mijn computer leeggemaakt en windows xp home opnieuw geínstalleerd en sinds dien kan ik hem niet meer updaten.
graag hulp bij dit probleem.

groetjes

Hallo, Guus
Ik heb op de site geklikt en heb wat rond gekeken maar ik weet niet waar ik op moet klikken om mijn kaart te updaten.
Zou het mogelijk zijn om te vermelden wat ik precies moet doen {mijn engels is niet al te best}.

BVD Martens

Geplaatst door martens
Zou het mogelijk zijn om te vermelden wat ik precies moet doen {mijn engels is niet al te best
Zie bijlage.

Drie zaken waar je even op moet letten:

- Zorg dat er tijdens het downloaden geen Download Accellerator of ander downloadmanager actief is.

- Schakel je virusscanner uit tijdens de installatie van de drivers, omdat deze anders niet goed geconfigureerd kunnen worden.

- Voordat je de nieuwe drivers installeert moeten eerst de huidige drivers verwijderd worden via Software > Toevoegen/Verwijderen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hallo, Guus en Goldfinger

Het is mij gelukt en het probleem is hiermee opgelost.
mijn dank is groot.
De helpmij site is voor mensen zo als ik die niet alles van een computer weten een zeer belangrijke en goede oplossing en ik ben blij dat er personen zoals jullie zijn die deze hulp bieden.

groetjes martens

Geplaatst door martens
De helpmij site is voor mensen zo als ik die niet alles van een computer weten een zeer belangrijke en goede oplossing en ik ben blij dat er personen zoals jullie zijn die deze hulp bieden.
En WIJ vinden het leuk om die mensen te helpen. :)
Iedereen blij dus.:thumb:
Enne, wij weten ook niet alles over computers hoor - we kunnen gewoon heel goed met Google overweg. :D

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan