Updateprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbetty141

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo,

Ik zoek een programma waarmee ik alle software op mijn computer up to date kan houden. Ik heb Filehippo's updateprogramma al geprobeerd, maar daarmee kon ik alleen de freeware programma's updaten. Ook heb ik Sumo geprobeerd, maar daarmee kon ik alleen zien welke programma's geupdate moesten worden, maar ik kon ze er niet mee updaten. Ik zoek dus een programma waarmee je zowel free als shareware up to date kunt houden en ook kunt updaten met het programma zelf. Bestaat zo'n programma?

Naar mijn weten bestaat zo'n tooltje niet. Met de FileHippo tool kom je een heel eind, maar als je echt alle software wilt ondersteunen gaat je dat gewoon niet lukken.

Daar komt bij dat de programma's het moeten ondersteunen. Als er geen plek is waar opgehaald kan worden wat de nieuwste versie is kan deze ook niet vergeleken worden met een bestaande versie.

AppUpdater is nice :thumb:.

Daar komt bij dat de programma's het moeten ondersteunen. Als er geen plek is waar opgehaald kan worden wat de nieuwste versie is kan deze ook niet vergeleken worden met een bestaande versie.

AppUpdater is nice :thumb:.
En vanzelfsprekend moet je pc ook aanstaan. Nog info?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan