Updater met unzipper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg die error anders niet en ervóór wel dus ik weet zeker dat ik het gefixed heb.
En nee, de bestandsgrootte is veranderd (ietsjes groter geworden).
Als je de eigenschappen van UpdateLib.dll opvraagt kun je het versie nummer achterhalen. Dat moet 1.0.0.9 zijn. Controleer het effe.

Ik krijg de gewone 1.0.0.8 Dus je hebt hem verkeerd geupload, dat ik denk.

Ik denk dat jij iets verkeerd doet, kevenvz, want ik download gewoon versie 1.0.0.9.

Inderdaad, heb het gecontroleerd en ik heb toch echt 1.0.0.9 naar de juiste locatie geupload.
Je moet de dll waar je naar toe refereert (via References) vervangen met de nieuwe. Je moet NIET de dll in je bin/debug of bin/release map vervangen.

Ik kreeg 1.0.0.8 op chrome, en 1.0.0.9 op IE. Ik heb nu 1.0.0.9. Alles is nu engels(veel beter) ALLEEN HIJ WERKT NOG STEEDS NIET!

"Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden"'

error2.jpg

Dat ligt dan aan jouw code.

Op welke regel krijg je die foutmelding?

Weet je zeker dat alle bestanden kloppen? Heb je geen wijzigingen aangebracht in file.txt of op je Dropbox?

Ok, ik kijk effe.
Geef me een half uurtje uiterlijk.

Nogmaals sorry voor de overlast.

- EDIT -

Ik heb het gevonden, het lag niet aan mijn updater maar jouw productname die om de één of andere manier gewijzigd is. Vraag me niet hoe. Om het te fixen doe je het volgende:

Dubbelklik op My Project in je Solution Explorer.
Klik op de tab Application.
Klik op de knop Assembly Information...
Bij Product, haal de underscore weg (Mapping_Tools moet zijn Mapping Tools).

Had je dat soms ooit veranderd? Of heb je je product naam ooit veranderd?
De updater probeerde namelijk na het downloaden van de update Mapping_Tools.exe te starten die niet bestaat omdat het programma Mapping Tools.exe (Dus zonder de _ ) heeft gedownload.

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt! Mijn probleem is nu opgelost, en jou dll is nu upgedate!

Opgelost!

Mooi.

Maar dit betekend wel dat ik weer een kleine aanpassing moet maken in mijn Update code. Ik zal een Try Catch blok toevoegen zodat die error netjes word opgevangen.
Dit betekend ook dat je versie 1.0.1.0 straks moet binnenhalen.

- EDIT -

Staat er op.

Laatst bewerkt:
Maakt niet uit, kan je op dit forum misschien ook een soort van "abonnement" nemen op een topic van als er wijzigingen komen dat je daar dan een mail van krijg?

Volgens mij krijg je alleen bericht als iemand een nieuwe bericht post, niet wanneer iemand een bestaande post edit. Maar dat weet ik niet zeker.
Je kunt je abonneren onder 'Onderwerp opties.'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan