Update's backuppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hoi

Is er een manier dat je alle update's van programma kunt backuppen?
Want ik doe regelmatig een clean install, maar voor de overige update's na SP1 en SP2 te downloaden. En dan nog eens de updates voor visual studio 2008 en sql.

Groetjes Timothy

Ja, iig die van Microsoft wel. Da's simpelweg een kwestie van hun website bezoeken en vervolgens de updates downloaden. Ook bij Nvidia kun je de laatste drivers downloaden en 'ergens' op je pc bewaren. Ik denk dat het voor 99,9% van de software wel geldt.

Ja, iig die van Microsoft wel. Da's simpelweg een kwestie van hun website bezoeken en vervolgens de updates downloaden. Ook bij Nvidia kun je de laatste drivers downloaden en 'ergens' op je pc bewaren. Ik denk dat het voor 99,9% van de software wel geldt.

Dus de update's die automatisch via de windows update op de pc zijn binnengekomen kan ik niet meer backuppen?

Mvg Timothy

Voor de windows/ en of office updates kan het ook met WSUS Offline Update

Met dit programma is het mogelijk om Windows-computers die niet over een internetverbinding beschikken, toch te kunnen voorzien van de laatste updates van Microsoft.
In WSUS Offline Update kan in een overzichtelijke interface uit één of meerdere talen gekozen worden voor Windows 2000 en hoger en Office 2000 en hoger. Het programma haalt vervolgens alle updates van de ftp-server van Microsoft en maakt er naar keuze dan een iso-bestand van het geheel per taal of per besturingssysteem.

http://download.wsusoffline.net/wsusoffline63.zip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan