Updates geinstalleerd, maar ze blijven terugkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Al een paar dagen krijg ik de melding dat er belangrijke updates geselecteerd zijn (KB 2533523, 2656351, 2468871, 2487367, 2600217, 2635973). Die worden dan keurig gedownload en geinstalleerd, maar ze blijven terugkomen als belangrijke updates! Als ik mijn pc af wil sluiten worden ze iedere keer ook weer geinstalleerd. Wat kan ik hier aan doen?

Zou het volgende daar iets mee te maken kunnen hebben: Ook sinds een paar dagen verdwijnt mijn cursor bij het typen van tekst en dan werkt even niets meer. Na een muisklik verschijnt de cursor weer en kan kan ik verder typen. Dit gebeurt dan om de haverklap en is behoorlijk lastig. Aan muis en toetsenbord ligt het niet. Een combinatie van?
mvrgr. Kanyarat.

Nee, dit mocht niet baten. Telkens weer 6 nieuwe updates gevonden! Nu met foutcode 643. Daarna diverse fix it programma's geprobeerd maar zonder resultaat.

Even afwachten, er zijn mensen hier die alles weten van foute updates!

Ik hoop dat er nog een wat eenvoudiger oplossing te vinden is, want voor een leek ziet dit er wel heel erg spannend uit!

Bedankt voor de terugmelding en de links, succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan