updates kunnen niet worden geconfigureerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwakkk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Berichten
3
als ik de melding krijg dat er updates zijn kan ik deze wel downloaden, maar als de computer dan op nieuw op start om alles te installeren krijg ik de melding.
updates kunnen niet worden geconfigureerd.
dan gaat de computer alles weer herstellen en start opnieuw op, zonder dat de updates zijn geinstalleerd.

heb vanalles geprobeerd, weet iemand de oplossing?
 
heb alles gevonden wat je zei.
volgend probleem is dat het systeem zegt dat ik niet gemachtigd ben om de naam van het bestand te wijzigen. ondanks dat ik de hoofdgebruiker ben, en de eenige gebruiker.
hoe kan ik dit verhelpen?
 
start op in de veilige modus,meestal F8 en kies dmv pijltjestoetsen voor opstarten in veilige modus zonder netwerkmogelijkheden,daarna krijg je 'n scherm met je eigen account en 'n administrator account kies voor administrator en als je daar nooit 'n wachtwoord voor heb gemaakt druk je gewoon op enter.dat zou moeten lukken! lukt 't niet dan hoor ik 't wel.
 
als je deze stappen hebt uitgevoerd zou het ook moeten lukken om de map van naam te veranderen

Stond er trouwens geen foutcode bij wanneer het updaten faalde?
 
heb via de beveiligde modus de naam kunnen verandere. als ik dan weer terug naar het normale besturingssysteem staan er twee mappen softwaredistribution en de gewijzigde map softwaredistributionold. het update lukt nog steeds niet, krijg nog steeds de melding dat de updates niet kunnen worden geconfigureerd.

heb geprobeerd de oude map te verwijderen, maar dat lukt niet. omdat volgens vista het bestand in gebruik is.

hoop dat jullie misschien een oplossing weten.
 
heb via de beveiligde modus de naam kunnen verandere. als ik dan weer terug naar het normale besturingssysteem staan er twee mappen softwaredistribution en de gewijzigde map softwaredistributionold. het update lukt nog steeds niet, krijg nog steeds de melding dat de updates niet kunnen worden geconfigureerd.

heb geprobeerd de oude map te verwijderen, maar dat lukt niet. omdat volgens vista het bestand in gebruik is.

hoop dat jullie misschien een oplossing weten.

heb je de stappen in mijn vorige bericht uitgevoerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan