Updates mislukken steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Ik heb Windows 8.1 en bij het afsluiten krijg ik het bericht om updates te installeren, wat ik dan ook doe. Maar haast elke dag gebeurt dit en als ik dan naar Windows Updates ga kijken dn zie ik dat ze steeds mislukken. Maar als ik dan een bewuste update wil gaan downloaden vie microsoft krijg ik steeds het bericht dat een een beveiligingsprobleem is. BV KB 3062392 en zo zijn er meerdere.
Groeten Lode

Hoi,
Ga eens naar Systeem en beveiliging - Windows update - Instellingen wijzigen en daar Updates voor andere Microsoftproducten ..... uitvinken. daarna eens kijken of het updaten wel lukt.

Greetz

Heb ik net gedaan en wacht af. Hoop op succes. Dank U Groeten Lode

Het is nu al enkele dagen afgevinkt en het mislukken blijft aanhouden. Ze worden gedownload en geïnstalleerd , maar het volume van updates verkleint niet.
Lode

Ik heb zowel aangevinkt als afgevinkt en het resultaat is hetzelfde. Er gebeurt wel downloading en installatie , maar het volume van updates vermindert niet en MISLUKT komt steeds voor als ik naar de updates ga kijken. Het is haast dagelijks dat ik download , installer maar geen vooruitgang van aantald updates dat in orde is.
Groeten, Lode

Wil je de volgende opdrachten uitvoeren?

1.Download en installeer
conemu.png
ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: find /i "error" %windir%\SoftwareDistribution\ReportingEvents.log >"%UserProfile%\Desktop\update.log" (Let op de aanhalingstekens!)
Typ: start notepad "%UserProfile%\Desktop\update.log"

2. Download WinUpdateFix.
Dubbelkik winupdatefix_1.3.exe om de tool te starten.

Klik op Créer un rapport de diagnostic & post het log.

3. Open
conemu.png
ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"
Typ: start notepad "%UserProfile%\desktop\sfcdetails.txt"

Deel 1 heb ik ook al gedaan en hier is de LOG van WinupdateFix.
Lode

Deel 3 heb ik ook gedaan. Maar toen alles ingetypt was gebeurde er niets meer. Hopelijk heb ik alles goed ingetypt.

Groeten, Lode

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Post die andere 2 gevraagde logs, zodat we je wellicht op weg kunnen helpen.

Hierbij de drie gevraagde LOGS. Omdat er in de sfcdetails niets inzit kan ik die blijkbaar niet uploaden
Groeten LODE

Bijlagen

Check eens of het updaten van Windows wel lukt met de WSUS offline update, deze kan gedownload worden van de onderstaande link.
http://download.wsusoffline.net/wsusoffline97.zip

Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken.

Kies het van toepassing zijnde besturingssysteem en vervolgens voor de x86 of x64 versie.
Klik daarna op Start

hij is in DOS nu veel aan het donwloaden. Heel veel en zal nog wel enige tijd duren. Ik wacht af en het lijkt de goede richting in te gaan. DOS DOS en nog eens DOS. Zonder DOS werkt Win niet!!! of ben ik verkeerd.
Lode

Het proces is ten einde. En zou nu alles in orde kunnen zijn?
Lode

Het aantal te downloaden blijft toenemen en geregeld moet ik downloaden en istalleren, maar het blijft mislukken. is er niets aan te doen?
Groeten Lode

Hoogstwaarschijnlijk zal ik dan Windows 10 niet kunnen downloaden, doordat ik geen updates kan downloaden en installeren. Dat icoontje om hem te download zal daar wel tussen zitten.
Of hoe kan ik aan windows 10 bekomen?
Lode

Ik heb deze nacht, deze twee updates kunnen downloaden en installeren en deze ochtend kreeg ik bij de opstart een melding om een upgrade naar Win 10 te resereveren.
Dit heb ik gedaan en heb dat daar goed aangedaan dit te doen. En is mijn versie ook GRATIS als ik bericht krijg.
Er waren deze nacht meerdere updates maar die zijn mmislukt.
Groeten Lode

KB3078071: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 11 voor Windows 8.1 voor x64-systemen

Installatiedatum: ‎14/‎08/‎2015 4:30

Installatiestatus: Geslaagd

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld bij een softwareproduct van Microsoft dat invloed kan hebben op uw systeem. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen. Zie voor een complete lijst met problemen die in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge Base-artikel. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://support.microsoft.com/kb/3078071

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

KB3071756: Beveiligingsupdate voor Windows 8.1 voor x64-systemen

Installatiedatum: ‎14/‎08/‎2015 4:29

Installatiestatus: Geslaagd

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld bij een softwareproduct van Microsoft dat invloed kan hebben op uw systeem. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen. Zie voor een complete lijst met problemen die in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge Base-artikel. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://support.microsoft.com/kb/3071756

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan