hallo,
Ik heb een splinter nieuwe , dus officiele, versie van Windows XP geinstalleerd.
Tijdens het installeren heeft hij zo'n 25 updates automatisch gedownload en heinstalleerd.
Ook heb ik meteen windows geactiveerd.
Als ik nu zoek naar updates. wordt ik direct doorgelinkt naar een msn pagina., waar ik totaal geen kopje updates kan vinden. dat hele msn daar wil ik het liefst zo weinig mogelijk mee te maken hebben.
Kom ik alsnog via een omweg bij de Microsoft windowsupdate pagina uit dan is iedere link dood.
Normaal gesproken krijg je toch een emailtje na 1ste aanmelding.bij Microsoft.
het kan zijn dat deze bij mij in de spambox terecht is gekomen en inmiddels is gedeleted.
Ik heb niets ontvangen.
Wat doe ik verkeerd?:shocked:
Ik heb me net ook maar eens aangemeld bij windows live?
maar dat biedt ook geen soelaas.
via google of via fora niets te vinden wat mij kan helpen.
iemand van jullie een idee?
dank
harald
Ik heb een splinter nieuwe , dus officiele, versie van Windows XP geinstalleerd.
Tijdens het installeren heeft hij zo'n 25 updates automatisch gedownload en heinstalleerd.
Ook heb ik meteen windows geactiveerd.
Als ik nu zoek naar updates. wordt ik direct doorgelinkt naar een msn pagina., waar ik totaal geen kopje updates kan vinden. dat hele msn daar wil ik het liefst zo weinig mogelijk mee te maken hebben.
Kom ik alsnog via een omweg bij de Microsoft windowsupdate pagina uit dan is iedere link dood.

Normaal gesproken krijg je toch een emailtje na 1ste aanmelding.bij Microsoft.
het kan zijn dat deze bij mij in de spambox terecht is gekomen en inmiddels is gedeleted.
Ik heb niets ontvangen.
Wat doe ik verkeerd?:shocked:
Ik heb me net ook maar eens aangemeld bij windows live?
maar dat biedt ook geen soelaas.
via google of via fora niets te vinden wat mij kan helpen.
iemand van jullie een idee?
dank
harald