Updates op cd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Ik weet dat dit al eens behandeld is maar destijds lukte het ook al niet in de hoop dat er toch mensen zijn die het nog een keer willen uitleggen.

Ik draai zelf met Win2000pro, voorlopig genoeg updates leverbaar maar bij de Win98 en Win98SE is dat wel anders begrijp ik de laatste tijd, ik kan dus nu al niet updaten met een pc met Win98SE nieuw erop gezet.

Nou vraag ik me dus af, kan ik niet vanaf mijn eigen pc alle (ALLE) updates op cd zetten.

grtjs jjw
 
Ga naar de updatepagina voor Windows.

Klik op de link : 'Windows Update aanpassen' en klik op de button "instellingen opslaan"

Links in het menu komt de link 'Windows update catalogus' te staan, klik daarop en volg daarna de aanwijzingen.
 
Updates

Ja Mario die bedoelde ik dus.
Affijn maar het probleem begint al bij het feit dat de Win98SE pc al niet eens updates kan vinden.

Ik heb net even zelf gekeken met de Win2000 machine en daar kan ik al op de pagina geen updates meer vinden voor Windows onder de 2000 versies.

Kijk ik verkeerd.....

grtjs jjw
 
Nog een klik

Kies voor "updates zoeken voor Microsoft...."

Kies dan voor het juiste besturingssysteem en taal en klik op zoeken
 
Je moet alleen goed opletten bij windows 98 want ze hebben alles bij elkaar gepleurd. IE 5 updates, IE 6 updates, ouwe media player updates, als je er een beetje goed door heen bladerd en goed uitzoekt heb je dus lang niet alles nodig, als je mediaplayer 9, DX9.0b en IE 6.0SP1 eerst doet scheelt het al bijna de helft aan updates :)
 
Updates

Dankjewel Mario, ik had hem inmiddels gevonden en was al hard bezig alles te downloaden, lekker op cd, mocht eht er ooit uit gaan heb ik het maar op cd.

Dankjullie wel tot nu toe.

Ik zal eens kijken of ik nou die oude pc een beetje aan de gang krijg.

grtjs jjw
 
@ jjw: (mocht eht er ooit uit gaan heb ik het maar op cd. )

Mocht het nodig zijn, kunnen we dan bij je aankloppen? :p
 
Kloppen

Uiteraard, ook al pleeg ik dan wel een of andere verboden regel in de plagiaat sector.

hmmm
grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan