update's opslaan op je HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
is er een mogelijkheid om update;s op te slaan op je hd van microsoft winxp
nu is het zo dat ze automatisch geinstald worden ,maar ik wil deze dan even wegzetten op de 2de harde schijf

Is het niet zo dat je op de site van Microsoft dan moet kiezen voor administrators en netwerken? Of zoiets dergelijks.
Zij krijgen ze n.l. binnen en kunnen opslaan.

Elisa zei:
Is het niet zo dat je op de site van Microsoft dan moet kiezen voor administrators en netwerken?
Die downloadcatalogus is inderdaad meer bedoeld voor syteembeheerders.
Probleem is dat er zoveel updates zijn.
Als ik in die catalogus bijvoorbeeld kijk bij Windows 98 dan zie ik daar 65 updates en servicepacks staan.
Maar als ik Win98 opnieuw installeer en dan naar Windows Update ga, zijn er hooguit 22 essentiële updates nodig.
Er staan in die lijst updates voor DirectX 8 en DirectX 9, IE 5.5 en IE 6 - ik zou niet weten welke er wél en welke er niet geïnstalleerd moeten worden. :confused:
Ik zou zeggen, laat Windows Update maar bepalen wat er nodig is.

Guus.

maestro12 zei:
Dat scheelt je een hoop downloadwerk bij b.v. een herinstallatie.
Dat begrijp ik, maar lees mijn vorige bericht nog even.
Hoe weet je welke je moet installeren?

Guus.

Laatst bewerkt:
Met de tegenwoordige grote schijven hoef je je dat toch niet meer af te vragen? Gewoon alles :D

Guus abc zei:
Dat begrijp ik, maar lees mijn vorige bericht nog even.

Guus.:thumb:

Daarom beperk ik me altijd tot de Service Packs en laat het 'laatste sukje' door windows update zelf doen.

Elisa zei:
Met de tegenwoordige grote schijven hoef je je dat toch niet meer af te vragen? Gewoon alles :D
Daar gaat het me niet om. Plaats genoeg op mijn schijf. :)
Het lijkt me gewoon niet zo bevorderlijk voor de snelheid van je systeem als je daar 65 updates op installeert als het met 22 ook kan.

Guus.

Ja, dan zou ik het ook met minder doen. :D
Welke lieverd schrijft daar eens een..............hoe heet zoiets ook al weer? Handleiding zeg maar.

Handig ZipPe! :thumb:
Alleen....als ik het goed gelezen heb moet ik nog even wachten tot DaFlapDrol klaar is met zijn werk. Not avaliable staat er bij Dutch.

Was een kleine moeite
b065.gif
geen dank!?

At your service..
b015.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan