Updates waar staan ze

Status
Niet open voor verdere reacties.

puppie

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 mrt 2003
Besturingssysteem
MacOS Sonema 14.6.1
Office versie
Mac heeft geen office
Hoi,
In XP had je de updates op je c schijf staan in de Windows map met netjes het $ teken erbij.
Vanaf daar kon je de updates verwijderen, met behulp van de verkenner.
Maar waar zet Vista die updates neer.
Ik haal ze binnen en bepaal zelf of ze geïnstalleerd worden ja of nee....
Maar waar kan ik die binnen gehaalde updates nu vinden?

Configuratiescherm->programma's->Geinstalleerde updates weergeven

Joop

Oke,

En kan ik die zomaar allemaal verwijderen...
Dat denk ik dus niet omdat deze geïnstalleerd zijn.

Je kan een backup maken en het dan proberen. Gaat het fout is alles weer te herstellen

Joop

Verwijderen van de updatebestanden
Windows Update slaat de updatebestanden op in de map C:\Windows\SoftwareDistribution. Gezien het grote aantal updates kan deze map in de loop van de tijd behoorlijk omvangrijk worden. Door de geïnstalleerde updatebestanden periodiek te verwijderen, kan er ruimte worden vrijgemaakt voor andere doeleinden.

De map met updatebestanden kan zonder problemen in zijn geheel worden verwijderd, daarvoor moet echter wel eerst de service Windows Update worden gestopt. Dit kan bij het onderdeel Windows Services door met rechts op de service Windows Update te klikken en te kiezen voor Stoppen. Na enkele seconden kan de map C:\Windows\SoftwareDistribution worden verwijderd. De updategeschiedenis (zie afbeelding) wordt hierdoor ook gewist, maar dat is geen probleem. Herstart de betreffende service waarna Windows de map vanzelf opnieuw aanmaakt. Het enige wat nog moet gebeuren, is onderaan de Windows Update-pagina aangeven dat ook de updates voor andere producten moeten worden gedownload (mogelijk komt Windows vervolgens met een foutmelding, dit probleem kan permanent worden opgelost door vlak voor het verschijnen van deze foutmelding Gebruikersaccountbeheer tijdelijk uit te schakelen).

Bron: http://www.schoonepc.nl/vista/beveiligingscentrum_windows_update.html

kijk...dat zocht ik.
Bedankt voor deze heldere uitleg.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan