Updates werken niet meer (Windows, AVG)

Status
Niet open voor verdere reacties.

regenboogje

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Ik heb problemen met updaten:
Bij AVG update krijg ik de foutmelding: Algemene fout.

Bij Windows update krijg ik steeds onderstaande meldingen.
Fouten Code 64C Er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden.
Code 643 Er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden.

Product ondersteuning bij deze fout.
3 resultaten voor "WindowsUpdate_0000064C" "WindowsUpdate_dt000"
1. Een station op fouten controleren
2. Windows Update-fout 80072efe of 80072f76
3. Windows Update: fout 80004002

Ik heb 1 uitgevoerd maar er zijn geen fouten.
Bij 2 en 3: Onderwerp niet gevonden.
Het onderwerp dat u zoekt, is niet beschikbaar in deze versie van Windows. Zie Meer ondersteuningsmogelijkheden voor aanvullende ondersteuning.

Hoe los ik dit probleem op?
Bij voorbaat hartelijk dank!

Hallo Zoeff, als ik Winfix installeer krijg ik de melding: De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.
Omdat ik denk dat dit door een virus komt heb ik Malwarebytes gerund. Bij de database versie heb ik de melding: Niet in staat om de updateserver te bereiken.
Hierop heb ik toch maar een scan uitgevoerd en er werd geen virus gevonden.
Hoe nu verder?

Ok, ten eerste alles onderstaand uitvoeren als (een) Beheerder.

Waarschijnlijk gaat AVG Internet Security in de fout, dus begin even ter controle om dat helemaal via Configuratiescherm te deinstalleren, & vergeet daarna niet te herstarten.

Kijk dan of je Windows Update weer werkt, & zoja dan zal Malware Bytes Update ook weer werken.
Bekend euvel bij AVG, een van de vele...

Vertel in je volgende bericht even welke versie van AVG je gebruikt.

Product ondersteuning bij deze fout.
3 resultaten voor "WindowsUpdate_0000064C" "WindowsUpdate_dt000"
1. Een station op fouten controleren
2. Windows Update-fout 80072efe of 80072f76
3. Windows Update: fout 80004002

Bij 2 en 3: Onderwerp niet gevonden.
Het onderwerp dat u zoekt, is niet beschikbaar in deze versie van Windows. Zie Meer ondersteuningsmogelijkheden voor aanvullende ondersteuning.

Hoe los ik dit probleem op?
Bij voorbaat hartelijk dank!
2. Als Windows Update-fout 80072efe of 80072f76 wordt weergegeven terwijl er op updates wordt gecontroleerd, wordt de fout mogelijk veroorzaakt door een onderbreking van de verbinding tussen uw computer en de Windows Update-servers. Sluit Windows Update, wacht 10 tot 15 minuten en voer Windows Update opnieuw uit. U kunt ook wachten tot de update van Windows wordt uitgevoerd op de volgende geplande datum en tijd.

3. Als Windows Update-fout 80004002 wordt weergegeven, houdt dit in dat sommige vereiste registersleutels ontbreken. Bekijk Als Windows Update-fout 80004002 wordt weergegeven, houdt dit in dat sommige vereiste registersleutels ontbreken dit artikel voor meer info.

Laatst bewerkt:
Ok, Dorado: Welke registersleutels ontbreken? Gegeven pagina is niet beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan