updates Win 8 mislukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
KB2855336: Update voor Windows 8 voor x64-systemen

Installatiedatum: ‎22/‎10/‎2015 21:16

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 800F0922

Type update: belangrijk

Installeer deze update om problemen in Windows op te lossen. Zie voor een complete lijst met problemen die in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge Base-artikel voor meer informatie. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://support.microsoft.com/kb/2855336: 2928678: 2955163: 3042058: 2883201: 2862768: 2920189: 2975331: 2770917
Dit zijn de negen updates die ik al verschillende keren heb gedownload , geïnstallerd, maar telkens fout zijn en er terug afgehaald worden.
Hoe kan ik dit oplossen? Heb zelf al gaan zien bij die support maar geraak er niet aan uit.
Het gaat hier om windows 8.1
Lode

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Ondanks dat ik de juiste configuratie aanklik om te downloaden krijg ik d boodschap dat deze niet geschikt voor mijn computer. Ik heb ze allemaal al gedownload en met geen enkele lukt het. Telkens die boodschap dat dit niet voor deze computer geschikt is.
Lode

Draai dan de readiness tool van de boven gegeven link. Dat zorgt ervoor dat Windows aan de voorwaarden voor het ontvangen van updates voldoet.

Windows kan de beveiligde systeembestanden controleren met de opdracht sfc /scannow. Denk aan de spatie. Windows kan vragen om de installatieschijf in te voeren.

Bij Systeem kunt u precies zien welke versie u heeft.

Installeer eens één update tegelijk.

Maar zoals ik al geschreven heb, heb ik al allemaal die downloads gedaan en er is geen versie die de readiness laat draaien. ik heb win 8 met een 64 bits an die draait niet. ik ga deze nog eens proberen. Windows Server 2008 64-bits (x64) Lode

Als ik via de link tracht te downloaden, geeft hij een bericht dat deze update niet geschikt is voor deze computer. Heb er al een paar zo gehad.
Eigenaardig, en toch staan die vermeld bij Windows update. BV: KB3000853
Groeten Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan