Updates Windows 98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard12

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Hallo

ik heb een vraagje over de automatische updates van microsoft.

is er een site waar alle updates opstaan zodat ik ze kan branden op een cd.

ik vind het nogal vervelend als ik mijn pc formateerd dat ik dan weer alle updates moet downloaden.
als ik ze op cd heb staan scheelt dat weer

ik gebruik windows 98SE

b.v.d

Welkom op Helpmij.:)

Wat je kan doen is alle updates van Win98(se) los downloaden, via Windows update>Windows catalogus. Deze kun je dan los op een cd-rom branden, Helaas moet je ze wel handmatig 1 voor 1 installeren.

sorry maar ik zie de catalogus niet staan.

ik zit nu op de updatesite van microsoft via windows update

Even uit m'n hoofd, want ik heb geen Win98(se) pc in de buurt.
Je zal even bij instellingen moeten kijken(linker kolom), daar kun je aangeven dat je "Windows catalogus" wilt laten weergeven.(op de Windows update site)

Geplaatst door gerard12
ik vind het nogal vervelend als ik mijn pc formateerd dat ik dan weer alle updates moet downloaden.
als ik ze op cd heb staan scheelt dat weer
Nadeel is alleen dat je dan 66 belangrijke updates op een schijf hebt staan en je niet weet welke daarvan nodig zijn.
Ik heb kortgeleden nog een schone installatie gedaan en daarna meldde Windows Update dat er ongeveer 20 essentiële updates beschikbaar waren.
Die staan inderdaad tussen die 66 updates die je kunt downloaden.
Maar ik zou niet weten hoe je erachter kunt komen welke van die 66 je nodig hebt - en allemaal installeren lijkt me wat overdreven.:)
Ik denk daarom dat je het bepalen van de benodigde updates het best door Windows Update kunt laten doen.

Guus.

dat is wel zo.
maar je hoort wel eens geruchten dat microsoft wil stoppen met de ondersteuning van 98.

dan heb je toch wel een veiligheidsprobleem als je de boel weer opnieuw geinstaleerd heb.

of zie ik het te zwart in?

Je doet er niet verkeerd aan om de updates alvast in huis te hebben. Microsoft zou inderdaad stoppen met de updates voor Win98(se).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan