Updates?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metalhead

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Hoi,

Een hele tijd geleden, ik denk toch zeker meer dan een jaar, was er een internetsite die je computer scande op updates. (www.catchup.com) Zowel progies als spelletjes. Hij gaf aan of er patches voor waren ed. Alleen die site is er mee gestopt. Weet iemand of er een andere site bestaat die je computer scant?

Ja, dat klopt. Vind ik ook nog steeds jammer.
Ik heb altijd uitgekeken naar iets dergelijks maar heb het nooit gezien.

Geplaatst door Metalhead
Hoi,

Een hele tijd geleden, ik denk toch zeker meer dan een jaar, was er een internetsite die je computer scande op updates. (www.catchup.com) Zowel progies als spelletjes. Hij gaf aan of er patches voor waren ed. Alleen die site is er mee gestopt. Weet iemand of er een andere site bestaat die je computer scant?
spijtig genoeg niet ...

Dat is jammer want het was verrekte handig. Je hoefde niet voor elk product apart op zoek te gaan maar het stond gewoon in 1 lijst

Ja. Ik heb het nog een tijd bewaard maar het ziet er niet naar uit dat het terugkomt :(
Ik heb me wel altijd afgevraagd hoe dat nou precies in elkaar zat. Hadden zij alle nieuwe versies of linkten ze door. Lijk me niet. Maar mooi was het.

Ik heb nog op andere manieren gezocht maar kan niks meer vinden. Ik denk dat alles gewoon verdwenen is. Ik denk dat dit vraagstuk ook opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan