Updrage naar Outlook Express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Berichten
537
hallo allemaal,

Ik heb via een vrindin een vraag: zij heeft gisteren na bijna 3 jaar maar eens wat WIndow Updates gedraaid (wist zij veel...) en heeft nu ineens Outlook Express 6.

Als ik haar een mail met bijvoorbeeld een foto erin of een bijlage stuur, krijgt ze een "leeg" mailtje, maar wel met 78 kb.

Er staat ook ergens een regel dat OE iets achterwege heeft gelaten (in het engels). Hierbij een plaatje van het probleem.

Help?!

Greetz,
Lein
 

Bijlagen

  • foutmelding oe.jpg
    foutmelding oe.jpg
    34,9 KB · Weergaven: 25
Hoi,

Waarschijnlijk heeft ze het vinkje 'Opslaan of Openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan' (maar dan in het engels :D) aangevinkt.

Deze is te vinden bij de Options op het tabblad Security.

De vertaling in het engels zal vast 'heel gewoon' zijn, dus iets met Saving en Attachments ?

Succes :)
 
Open OE/Extra/Opties, tabblad Beveiliging, haal vinkje weg bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan". Klik vervolgens op toepassen en OK. Ha Lein, tijd niet gezien!
 
Ga in Outlook express eens naar extra/Opties en kies voor het tabblad beveiliging en vink "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" uit.
 
lukt nog niet

Hoi allemaal,

Het vinkje is inmiddels uitgezet en ik heb haar een mail met een plaatje in de mail gestuurd.

Nog steeds zit het plaatje hier niet bij.

PC opnieuw opstarten soms?

Greetz,
Lein
 
Welk programma gebruik je zelf en wat is je email indeling als je outlook gebruikt.

Ik gebruik oulook en in het verleden heb ik het wel gehad dat gebruikers van outlook express hetzelfde probleem hadden. Sinds ik de email-indeling op HTML heb gezet is het niet meer voorgekomen. Je kan je email indeling vinden in outlook via extra/Opties op het tabblad e-mailindeling.
 
Outlook

Hoi Wim,

Ik heb inderdaad ook Outlook.

Maar wat het vreemde is: voor de updates van gisteren ging alles goed, dus kon ze ook mijn mailtjes met bijlagen ontvangen...

Kweet ut nu nie meer?!

Liefs,
Lein

PS indeling stond op RTF, heb ik nu veranderd in html en haar opnieuw het berichtje met plaatje verstuurd.....
 
niet gelukt!

In het bijgevoegd plaatje zie je hoe mijn mailtje bij haar binnenkomt (de onderste).

2 kb slechts, terwijl het ruim 52 kb zou moeten zijn...

Vreemd?!

Liefs,
Lein
 
oops...

vergeten toe te voegen..

Haastige spoed... je kent het verder wel .. duh!

Lein
 

Bijlagen

  • foutmelding oe2.jpg
    foutmelding oe2.jpg
    37,7 KB · Weergaven: 17
Raadselachtig. Als je hem naar jezelf stuurt zit het bestand er wel bij?
 
bij mij wel

Heb 'm even vanuit verzonden items doorgestuurd naar mijzelf. Hartstikke leuk plaatje... nou ja ;-)

Ik heb het plaatje even in een Word Document gezet en die heeft ze nu wel goed ontvangen.

Als normale jpg bijlage is het nu ook gelukt hoor ik net.

Het enige wat dus niet lukt is het plaatje (jpg) plakken in het mailtje zelf.....

Vreemd :eek:

Liefs,
Lein
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan