Upgrade Asus Vivobook X202E-CT001H

• Onderwerp starter Onderwerp starter RoelK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelK

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2012
Hallo iedereen,

Ik wil mijn laptop een upgrade gaan geven, het gaat me vooral om de processor (met een ingebouwde GPU) en de HDD. Ik heb in de laptop nu een Intel Celeron 847 (met daarin Intel HD grapics 2000 als GPU) zitten, hij is goed genoeg voor normale taken, maar als ik een game ga spelen moeten alle grapische effecten uit. Ik wil daarom de CPU en GPU upgraden. Ik zit te denken aan een Intel Core i3-2310M Mobile CPU. Is dit een aanrader? En verder heb ik gehoord dat bij de Vivobooks het erg lastig is om een CPU te upgraden, is dit ook bij mij het geval?
Over de HDD: Ik wil deze graag upgraden naar een SSD. Hebben jullie een tool om alle data eerst van de HDD over te zetten naar de SSD en dat ik ze daarna kan verwisselen of hebben jullie een andere manier om zo min mogelijk data/instellingen te verliezen?

Mijn computer verder kan je hier vinden: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=372377

Als jullie verder nog dingen weten die ik echt moet upgraden of jullie weten nog een paar belangrijke dingen zeg dat ook gerust!

Alvast bedankt!
Roel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan